گرانی ربطی به اجرای طرح تفصیلی ندارد

۲۷خردادماه،

به گزارش نوساز، مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت گفت:اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر تهران با اقدامات خوب شهرداری تهران و همچنین شورای عالی شهرسازی و دولت آغاز شده و در این طرح تا۲۰سال آینده نقشه مشخصی وجود دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدام خوبی که در تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر تهران صورت گرفته این می باشد که محدوده ها افزایش نیافته است.

وی افزود: باید از بافت فرسوده موجود نهایت استفاده را برد، چون با این کار هم می توانیم از زیرساختهای موجود در شهر استفاده کنیم و همچنین با اینکارهزینه خدمات شهری نیز افزایش چندانی پیدا نخواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: شاید این طرح ابهامات و نقایصی داشته باشد که می توان آنها را اصلاح و بازنگری کرد ولی نیازی به تهیه طرح جامع شهری دیگری تا ۲۰ سال آینده در تهران نیست.

لاهوتی در خصوص تاثیرات اجرای طرح تفصیلی شهر تهران در گرانی قیمت مسکن گفت: قبول ندارم اجرای طرح تفصیلی سبب بالا رفتن قیمت مسکن در شهر تهران شده باشد.

لاهوتی گفت: معمولا طرحهای جامع شهری در کشور تهیه می شد ولی در اجرای آن ضعف داشتیم که خوشبختانه این بار حدود یکسال است اجرای طرح جامع تفصیلی شهر تهران آغاز شده واقدام خوبی بوده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان خاطر نشان کرد: در بحث قیمت باید به موضوع عرضه و تقاضا توجه و برای حل مسئله مسکن در هر شهری باید نسخه خاص آنجا را پیچید و بخش خصوصی را بیشتر وارد ساخت وساز مسکن کرد و توجه جدی به برقراری تعادل در عرضه وتقاضا در کلانشهرها را فراموش نکنیم.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.