گرانی کاغذ تا تعدیل نیرو و تغییر کاربری در سینماها به خاطر ریزش مخاطب

۲۶م اسفند ،

“خنده بازاری” ها این بار به سراغ گرانی کاغذ و تعدیل نیرو در سینماها و تغییر کاربری آن ها به خاطر ریزش مخاطب رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، شب قبل در برنامه “خنده بازار” در آیتم نود درصد قادر سرمربی تیم پایتخت منحنی را به برنامه دعوت کرده بود تا به حواشی یکی از بازیکنانی که در رختکن شیشه و صندلی را شکسته بود بپردازد اما سرمربی همه چیز را انکار کرد و قادر هم از این دیوار بلند حاشا خواست سرش را به میز بکوبد و در ادامه قادر گفت ما تماشاگر نما دیده بودیم اما بازیکن نما تا حال ندیده بودیم.

در ادامه به بحث توزیع شیر رایگان در مدارس و تعلق نگرفتن این موضوع به مدارس خصوصی پرداخته شد.

در آیتم به خانه برگشتیم به معضل گرانی کاغذ پرداخته شد و یک فرد که جایزه زوبل را برای ارائه طرحی در رابطه با حل این معضل ومدیریت بحران دریافت کرده بود و میهمان این برنامه بود.

در آیتم اداره مشکل و الکی فردی به خاطر گران شدن کاغذ از یک هزار و ۲۰۰ اوشلوق به ۴ هزار اوشلوق و به دنبال آن قراردادش با یکی از وارد کننده های کاغذ برای حل مشکلش آمده بود و در آین آیتم به گرانی بیش از حد کاغذ و احتکار آن به وسیله بعضی اشخاص اشاره شد.

در آیتم هشت با آوردن یکی از سینمادارها به نام سنبلی به برنامه بحث ریزش مخاطب مطرح شد و این که سینما دارها مجبور به تعدیل نیرو و تغیر کاربری سینما به مکان های دیگر شده اند موضوعاتی بود که در برنامه هشت به آن ها پرداخته شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.