گران‌ترین بازارهای املاک جهان کدامند؟

۲۱م اسفند ،

ممتازنیوز: بر اساس “گزارش ثروت” گروه “فرانک نایت”، موناکو همچنان گران‌ترین بازار املاک مسکونی در جهان است که قیمت خانه‌های لوکس در آن بین ۵۳۵۰ تا ۵۹۵۰ دلار در هر فوت مربع است.

به گزارش ایسنا در حالیکه قیمت‌ املاک در این کشور کوچک همچنان بالا است اما افزایش مالیات برای ثروتمندان در فرانسه سبب شده بازار این کشور با افزایش تقاضای خریداران روبرو شود.

بر اساس این گزارش، موناکو که مالیات بر درآمد شخصی دریافت نمی‌کند، در نزد خریداران روسی محبوبیت بیشتری نسبت به فرانسه دارد.

پس از موناکو، هنگ‌کنگ، لندن، ژنو، پاریس، سنگاپور، مسکو، نیویورک، سیدنی و شانگهای به عنوان ۱۰ بازار املاک مسکونی گران جهان رتبه‌بندی شدند.

استانبول و دوبی از دیگر شهرهایی بودند که در رتبه‌های ۱۷ و ۱۹ این فهرست قرار گرفتند.

بر اساس گزارش فرانک نایت، شمار میلیونرهایی که بیش از ۳۰ میلیون دلار دارایی قابل سرمایه گذاری دارند، به میزان ۹۵ هزار نفر در ظرف یک دهه آینده افزایش می‌یابد و در نتیجه هر سال اشخاص بیشتری توان خرید املاک لوکس و گران قیمت را دارند.

به گزارش بیزنس اینسایدر، اما در حالیکه تقاضا رو به افزایش است، مکان‌های پرطرفدار ثابت می‌مانند که به معنی سرازیر شدن سرمایه‌ها به بازارهای معدود و بالاتر رفتن قیمت‌ها است.


..
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.