گران‌قیمت‌ترین خودروهای وارداتی ایران+عکس

۱۸اردیبهشت،

گران‌قیمت‌ترین خودروهای وارداتی ایران+عکس

یکی از محصولات شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان گران‌قیمت‌ترین خودرو وارداتی به کشور در سال بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا،  در آذر ماه سال قبل یک دستگاه خودرو سواری مرسدس بنز S500L رنگ مشکی مدل ۲۰۱۲ به ارزش ۳۲۰ هزار و ۶۰۴ دلار از مبدا امارات و از طریق گمرک شهید رجایی وارد کشور شد تا به این ترتیب این خودرو عنوان گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی به کشور را در سال به خود اختصاص دهد.

خودرو پورشه پانامرا توربو رنگ سفید ساخت ۲۰۱۲ مدل ۲۰۲۲ وارداتی از امارات با ۲۱۱ هزار و ۹۳۴ دلار و خودرو پورشه ۸ سیلندر سفید ۲۰۱۲ پانامرا توربو وارداتی از آلمان با ۲۱۰ هزار و ۶۰۳ دلار رده‌های دوم و سوم گرانترین خودروهای وارداتی به ایران را در سال قبل بدست آوردند.

همچنین محصولات دیگری از شرکت‌های پورشه و بنز با اختلاف بسیاری نسبت به دیگر برندها رده‌های بعدی خودروهای گران وارداتی را بدست آوردند.

بعد از این دو برند آلمانی، خودروی ایتالیایی مازراتی ۴۷۰۰ سی‌سی مدل ۲۰۲۲ M145S با ارزش ۱۵۷ هزار و ۸۹۲ دلار از دیگر خودروهای گران و فوق لوکس وارداتی به ایران طی سال قبل بود.

دیگر مدل مازراتی یعنی کواتروپورته اسپرت جی‌تی‌اس ساخت سال ۲۰۱۲ با ارزش ۱۵۷ هزار و ۵۴۸ دلار از دیگر خودروهای ایتالیایی گران قیمت وارداتی بود.

به جز بنز، پورشه و مازراتی یک خودرو آلمانی دیگر یعنی بی‌ام‌و ۷۶۰Li مدل ۲۰۱۲ با ۱۵۷ هزار و ۱۹۲ دلار از دیگر برندهای لوکس وارداتی بود.

چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت   ۱۰:۴۴

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.