گربه‌ای که با موهایش رکورد شکست +عکس

فروردین ۱۴۰۳

گربه ها موجوداتی جالب می باشند که گونه های مختلف ان ها در دنیا زندگی می کند و از آن دسته حیواناتی می باشند که بیشتر به عنوان حیوان خانگی وجود دارند. گربه های مختلف در دنیا می باشند که شهرت بسیاری دارند و حتی رکوردهای جهانی را در اختیار دارند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، گربه ها موهای خاص و نرمی دارند که زیبایی آن ها نیز به همین مو بستگی دارد. مو در این موجودات چند سالی است که به یک ابزار رکورد شکنی نیز تبدیل شده است زیرا بخشی به عنوان موی گربه ها در کتاب رکوردهای گینس باز شده است.

“کلونل میو” گربه ای است که به عنوان یکی از پرموترین گربه های دنیا شناخته می گردد. این گربه چندی پیش توانست به طور رسمی نام خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کند و حالا رکورد بلندموترین گربه دنیا را در اختیار دارد.

موهای “کلونل میو” با توجه به آنچه گینس اندازه گیری کرده است نزدیک به ۲۲٫۸۷ سانتی متر است. صاحب این گربه می گوید: “همه جای خانه پر از مو شده است اما شکست این رکورد واقعا ارزش تمیز کردن موهای میو را از سطح خانه داشت.”

این گربه در طول هفته سه بار تمیز می گردد و هر روز باید موهایش شانه شوند تا میزان ریزش ان ها کم شود. صاحب این گربه قصد دارد موهای ان را به حدی بلند کند که دیگر کسی توانایی شکست رکورد او را نداشته باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.