گرداننده پایگاه اینترنتی مستهجن دستگیر شد

اسفند ۱۴۰۲

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری دایر کننده وب پایگاه اینترنتیی با محتویات غیراخلاقی و مبتذل در روز قبل خبر داد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کامبیز اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی، مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کرمان، هنگام پایش فضای مجازی، وب پایگاه اینترنتیی را شناسایی کردند که در آن فردی اقدام به انتشار یافتن آهنگ و فیلم‌های مبتذل می‌کرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با انجام تجسس‌های فنی در فضای مجازی، دائر کننده این وب پایگاه اینترنتی غیرقانونی را شناسایی و روز قبل با هماهنگی مقام قضایی وی را در شهرستان زرند دستگیر کردند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون شد اما پس از مواجه شدن با مستندات و شواهد پلیس، به جرم خود مبنی بر دائر کردن وب پایگاه اینترنتیی با محتویات مبتذل اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا کرمان تاکید کرد: مجرم دستگیر شده به سبب علاقه به فضای مجازی اقدام به طراحی یک وب پایگاه اینترنتی سرگرمی می‌نماید اما پس از مدتی آهنگ‌های غیر مجاز و فیلم های مبتذل را نیز در وب پایگاه اینترنتی خود انتشار یافتن می‌دهد.

وی در پایان اعلام کرد: متهم به منظور پیگیری پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.