گردهمایی مسولان ستادها و کمیته‌های شهرستان‌های استان تهران جلیلی برگزار شد

۱۵خردادماه،

گردهمایی مسولان ستادها و کمیته‌های شهرستان های استان تهران سعید جلیلی برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه ویژگی‌های ستادهای مردمی سعید جلیلی مانند احترام به قانون، احترام به مردم و کلیه نامزدها و دوری از افراط و اسراف و استفاده از ظرفیت های قانونی و روش‌های ساده و موثر تبلیغی، تبیین شد.

در این گردهمایی، خلیل علی محمدزاده عضو هیئت علمی دانشگاه،به پاره‌ای از سوالات دربارهٔ نامزد اصلح، سعید جلیلی پاسخ داد.

وی گفت: یک مدیر در سطح کلان باید دارای مهارت ادراکی بالا، قدرت برنامه‌ریزی و سیاستگذاری و تفکر استراتژیک باشد که جلیلی در حد عالی واجد این صفات است.

وی خاطر نشان کرد: او از طرف نظام با ۵ قدرت بزرگ دنیا مذاکره می‌کند و در این راه پیشروی‌های خوبی به نفع انقلاب و مصلحت ملت و کشور صورت گرفته است.

خلیل علی محمدزاده با اعلام این نکته که در هر کشوری قطعا به چنین میدان مبارزه و مذاکره ای، بالاترین ها، والاترین ها و باهوش ترین ها و اشخاص امین، آگاه و مدیر و مدبر که توان تصمیم گیری سریع و به هنگام را داشته باشد، می فرستند، گفت: ایشان مدیری پاکدست، دارای علو روحی و مدیری قاطع و ساده زیست است و در تبلیغات انتخاباتی هم به جای دعوت به خود، همه را به گفتمان انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری که در حقیقت گفتمان اسلام ناب محمدی (ص) است، دعوت می‌کند و این نیاز ضروری کشور برای پیشرفت ایران است.

وی تصریح کرد: جلیلی اهل حاشیه، جنجال، قانون گریزی و حرف های احساسی و هیجانی نیست و اینها ویژگی‌های ممتازی است .

در این جلسه مسولین ستادها و شهرستان‌ها، تجارب و شیوه‌های تبلیغی موثر خود را با همدیگر در میان گذاشته و احکام مسئولین ستاد شهرستان که به امضای دکتر نقوی حسینی رییس ستاد انتخاباتی شهرستان‌های استان تهران و سخنگوی کمسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی رسیده بود، تحویل آنان شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.