گردهمایی پست بانک و باشگاه هنرمندان

بینا- نشست مشترکی میان مسوولان پست بانک و مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران برای گسترش همکاری ها و فعالیت های خیرخواهانه برگزار شد.
به گزارش بینا، فراهانی، قائم مقام و عضو هیات مدیره پست بانک در این نشست اظهارداشت: پست بانک، بانکی برای توسعه عدالت اجتماعی و یک بانک فراملی است که درصورت توجه بیشتر مسئولان به جایگاه آن بخش اعظمی از مشکلات مناطق روستایی و محروم مرتفع می شود.
وی افزود: باشگاه هنرمندان همیشه درکارخیر و رفع مشکلات هم وطنان نیازمند پیشقدم بوده چون ابزار هنری آنان بسیار برنده تر از سایر ابزارهاست و جامعه مدیون هنرمندانی است که دلسوزانه و صادقانه فعالیت کرده و درصدد حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهدا هستند.
فراهانی تصریح کرد: با توجه به رسالت و فعالیت های دفاتر ICT روستائی و لزوم تقویت و حمایت آن، مسوولان و اقشار دلسوز جامعه به ویژه هنرمندان می توانند کمک شایانی به این دفاتر داشته باشند.
قائم مقام پست بانک ابراز امیدواری کرد: با همکاری فی مابین انجام امور خیر را در جامعه فرهنگ سازی کرده و بیش از پیش در رفع نیاز محرومان پیش قدم باشیم.
حسین یاریار، مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران نیز در این نشست اظهار داشت: باید همانند زمان جنگ در هر اتفاقی نیازمندان را یاری و کمک کنیم و پست بانک نیز با توجه به حضور گسترده در نقاط مختلف کشور می تواند در این زمینه نقش مهمی داشته باشد.
وی افزود: پست بانک با توجه به خدمت رسانی گسترده بسیار مظلوم واقع شده و برعکس بانک های دیگر خدمات خود را در بوق و کرنا نمی کند.
مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران تصریح کرد: این باشگاه آماده همکاری مشترک با پست بانک بوده و می تواند به عنوان سفیر این بانک در نقاط محروم کشور عمل کند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.