گروسی: معاونت‌های اخلاقی باشگاه‌ها به حواشی فوتبال نظارت ندارند

شنبه ۲۴ تیر – ۰۴:۳۶:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو هییت رییسه فراکسیون ورزش، تخریب و خشونت در مسابقات فوتبال را یکی از معضلات جامعه ورزش دانست و تاکید کرد: در ورزش فوتبال احیای اخلاق، بسیار ضروری است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حسین گروسی با اشاره به خشونت هواداران تیم پرسپولیس و درگیری آنان باهواداران سایرتیم ها و نگهبانان استادیوم‌های ورزشی در دو بازی اخیرگفت: امروزه در فوتبال، جایگاه اخلاق بسیار کمرنگ شده و کمتر کسی به آن توجه می‌کند، تا جایی که این مهم، شکلی اپیدمی به خود گرفته است.
نماینده مردم ملارد و شهریار ادامه داد: این خشونت‌ها در وهله اول، گریبان تیم محبوب را می‌گیرد و چیزی جز خسارت برای آن به ارمغان نمی‌آورد. بنابراین اگر به آن توجه نشود، گاه منجر به زیان‌هایی می‌شود که جبران آن به این سادگی امکان پذیر نیست.
گروسی هزینه‌های هنگفت صرف شده در فوتبال را یکی از علل این اتفاقات دانست و افزود: اختصاص بودجه و هزینه‌های غیر ضروری، باعث شده، تا خواه نا خواه ورزش فوتبال به این سمت سوق داده شود.این درحالی است که رشته‌های ورزشی دیگردر عرصه ورزش موفقیت هایی به دست آورده‌اند، که در فوتبال کمتر شاهد آن بوده‌ایم.
وی بیان کرد: گاه این هزینه‌ها آنقدر زیاد است که بودجه یکساله رشته‌هایی همچون تکواندو، کاراته و کشتی،  به اندازه مبلغ قرارداد یک فصل بازیکن تیم باشگاهی فوتبال هم نمی‌شود که این امر نیازمند نظارت دقیق از سوی متولیان ورزش کشور است .
این نماینده مردم در مجلس نهم از رسانه‌ها به عنوان ابزاری برای ایجاد فرهنگ‌سازی در این زمینه یاد کرد و افزود: وزارت ورزش، دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها نقش موثری در احیای اخلاق در ورزش دارند تا هم از خشونت‌های هواداران جلوگیری کنند و هم مانع ورود پول‌های بادآورده به عرصه ورزش کشور شوند.
عضو هییت رییسه فراکسیون ورزش گفت: متاسفانه معاونت های اخلاق باشگاه‌ها، نتوانسته‌اند برای حل این معضل چاره‌ای بیندیشند و تاکنون در این امر غفلت بسیار کرده‌اند،امیدواریم دستگاه‌های ناظر و متولیان عرصه ورزش،برای بهبود اوضاع،اقداماتی در نظر گیرند تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۶۳۶۰۳۳۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.