گروه‌های اصولگرا باید اختلافات خود را به حداقل برسانند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات مجلس آینده گروه های مختلف سیاسی با جمع‌بندی تجربه‌های گذشته در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی به صورت بهتری شرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “غلامعلی حدادعادل” در حاشیه مراسم ختم والده “پرویز سروری” در جمع خبرنگاران با اشاره به این که در انتخابات مجلس آینده گروه‌های مختلف سیاسی با جمع‌بندی تجربه‌های گذشته در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی به صورت بهتری شرکت می‌کنند گفت: گروه‌های اصولگرا باید اختلافات خود را به حداقل برسانند و با فهرست واحد در انتخابات شرکت کنند.
 
وی اظهار داشت: این اختلافات به اندازه‌ای نیست که باعث تفرقه شود.
 
حدادعادل بیان داشت: محور وحدت همان اصولگرایی است برخی از این منشاء برخی از این اختلافات، حوادثی است که در گذشته اتفاق افتاده است و ما نباید در گذشته توقف کنیم چرا که راه آینده به سوی ما بسته می‌شود.
 
وی درباره اظهارات اخیر دیوید کامرون اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی واکنش خوبی نسبت به اظهارات کامرون نشان داد، از وزارت خارجه هم انتظار می‌رود که در برابر این اظهارات واکنش مطلوبی از خود نشان دهد.
 
حدادعادل با مثبت توصیف کردن سفر رئیس جمهور به نیویروک تصریح کرد: صحبت‌های کامرون کمکی به بازگشایی سفارت انگلیس نمی‌کند و ممکن است مانع این اتفاق شود.
 
وی بیان داشت: در حال حاضر آقایان مصباح یزدی و محمد یزدی می‌توانند به عنوان محور اصولگرایی معرفی شوند.
 
حدادعادل با بیان این که بزرگان اصولگرا همواره محترم بوده‌اند اظهار داشت: ویژگی اصولگرایی همیشه این بوده که حرمت بزرگان خود را نگه دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.