گروه ˝لوتوس˝ به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝لوتوس˝ به خوانندگی سینا سرلک بعد از ایام محرم و صفر در تهران و شهرستان ها به صحنه می‌رود.

حمید بهروزی نیا، آهنگساز و نوازنده تار و سه تار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت ها بعد از ایام محرم و صفر در تهران، شیراز، خرم آباد و … برگزار می گردد.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: در این کنسرت ها به همراه گروه “لوتوس” به صحنه می رویم که سینا سرلک به عنوان خواننده در این کنسرت ها حضور دارد.

بهروزی نیا خاطرنشان کرد: این کنسرت ها شامل دو بخش است که بخش اول به اجرای قطعات آلبوم “فرزند ایران” اختصاص دارد و در بخش دوم قطعاتی از ساخته های خودم برای مخاطبان اجرا می گردد، همچنین بخشی از این کنسرت ها به اجرای قطعات بی کلام و گروه نوازی اختصاص دارد.

این نوازنده در ادامه تاکید کرد: همچنین آلبوم تازهی در دست تولید دارم که این اثر در مراحل ابتدایی قرار دارد و اوایل سال جاری روانه بازار موسیقی می گردد.

حمید بهروزی نیا گفت: این آلبوم باکلام است و شامل هفت قطعه است که تا به امروز دو تصنیف آن ساخته شده است و به زودی خبرها دقیق این اثر موسیقایی منعکس می گردد.

این آهنگساز در ادامه اشاره کرد: خوشبختانه استقبال از آلبوم “سفری تا روشنایی” بسیار خوب بود و هدفم این بود که مخاطبان عام و خاص از این اثر راضی باشند، همچنین تمام تلاش خودم را کردم تا از تکرار پرهیز کنم در نتیجه هر قطعه با ریتم های مختلف است.

گفتنی است، حمید بهروزی‌نیا از کودکی نوازندگی تار را نزد عمویش “حسین بهروزی‌نیا” نوازنده‌ برجسته‌ گروه دستان فرا گرفته است و علاوه بر این که در زمینه نوازندگی فعالیت می کند، به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده نیز حضور فعال و چشمگیری دارد.
این نوازنده و آهنگساز علاوه بر فعالیت های خود، به تدریس سازهای تار و سه تار مشغول است.

همچنین چندی پیش آلبوم “سفری تا روشنایی” با آهنگسازی حمید بهروزی نیا انتشار یافت که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.