گروه ادیب در تالار وحدت بداهه‌خوانی می‌کند/ اولین کنسرت داخلی معتمدی در سال تازه

اردیبهشت ۱۴۰۳

گروه موسیقی ادیب فردا در کنسرت خود در تالار وحدت به اجرای قطعات بداهه می‌پردازد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، محمد معتمدی، سرپرست و خواننده گروه موسیقی ادیب دربارهٔ این اجرا گفت: این کنسرت که رپرتوار تازهی از گروه محسوب می گردد، اولین کنسرت من در سال تازه در کشور خودم است.

وی گروه ادیب را دارای ویژگی های خاصی دانست و گفت: گروه ویژگی های خاصی دارد که از آن بین می توان به داشتن یک فرم اصلی در زمینه موسیقی سنتی ایران اشاره کرد که ما علاوه بر آن سعی کرده ایم بر روی بداهه خوانی و بداهه نوازی تمرکز کنیم.

معتمدی در پاسخ به اینکه چه راهکارهایی برای گسترش فعالیت هایشان در نظر دارد، اظهار داشت: تصمیم داریم کنسرت پیش رو را ضبط و در سال جاری روانه بازار کنیم. از طرفی تابستان امسال کنسرت های مختلف داخلی و خارجی با گروه ادیب و حسین علیزاده خواهیم داشت.

سرپرست گروه ادیب با اشاره به بخش های مختلف کنسرت تیرماه خاطرنشان کرد: در بخش اول بداهه خوانی و بداهه نوازی اجرا و در بخش دوم آوازها و تصانیف اصفهان تقدیم علاقمندان می گردد.

گفتنی است هادی پیرا، آهنگساز و نوازنده تار و سه تار؛ احمد مستنبط، نوازنده تنبک؛ هوشمند عبادی، نوازنده نی؛ نوا سلیمانی، نوازنده عود و سهیل سعادت، نوازنده دف از دیگر هنرمندان گروه ادیب می باشند.

کنسرت گروه موسیقی ادیب ۱۳ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرا در می آید و بلیط های آن از طریق پایگاه اینترنتی سی گذر و مراکز فروش بلیط پرشیا، آوای مهربانی، کافه کهن، پاوز، آموزشگاه ترانه، دارینوش و فروشگاه دنیا صورت می گیرد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.