گروه ایستگاه، موسیقی متن فیلم های کیمیایی را در ایوان شمس می‌نوازند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

هادی منبتی از برگزاری یک کنسرت تمام عیار سینمایی در سوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

سید هادی منبتی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین درخصوص برگزاری کنسرت گروه ایستگاه در تالار ایوان شمس گفت: گروه ایستگاه یک گروه دانشجویی است که سال قبل به همین نحو کنسرتی در ایوان شمس برگزار کردند. امسال با تغییراتی که در این گروه اعمال شد بار دیگر روی صحنه خواهند آمد و به اجرای زنده موسیقی متن فیلم های شاخص سینمای ایران و جهان می پردازند.

او ادامه داد: تصمیم ما بر این بود که از گروه های دانشجویی که کمتر فرصت دیده شدن برای آن ها میسر می گردد و امکانات مناسبی را در اختیار ندارند استفاده کنیم. از این بعد هم از طرح های این چنینی استقبال خواهیم کرد.

منبتی دربارهٔ نحوه اجرای این گروه گفت: نحوه اجرا به این گونه است، هنگامی که موسیقی نواخته می گردد، تصاویری از فیلم هایی که موسیقی های آن اجرا می گردد روی پرده سینما پخش خواهد شد.

هادی منبتی ادامه داد: بلیت فروشی این کنسرت از طریق پایگاه اینترنتی سی گذر انجام خواهد شد و تا به امروز تعداد بسیاری از بلیت های این کنسرت به فروش رفته است. ظرفیت سالن ایوان شمس ۴۰۰ نفر است.

منبتی یاد آور شد: موسیقی هایی که در این کنسرت اجرا خواهند شد، از موسیقی فیلم های ایران و جهان خواهد بود. موسیقی آثار مسعود کیمیایی یکی از اصلی ترین محورهای این کنسرت می باشد.

این کنسرت از تاریخ چهارشنبه سوم اردیبهشت به مدت سه روز در تالار ایوان شمس برگزار می گردد.

در این کنسرت موسیقی متن فیلم های “دست های آلوده”، “تب”، “مرسدس”، “سام و نرگس”، “قیصر و رضا موتوری” و همچنین فیلم های “پدر خوانده”، “پاپیون”، “تایتانیک” و “سینما پارادیزو” اجرا می گردد.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.