گروه بندی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا اعلام شد

با انصراف قطعی تیم های ملی جوانان والیبال کشورهای قطر، پاکستان و کویت از شرکت در این دوره از مسابقات، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، چین، کره جنوبی، قزاقستان، ترکمنستان، چین تایپه، استرالیا، ازبکستان، ژاپن، تایلند، سریلانکا، هندوستان و افغانستان۱۳ تیم شرکت کننده در این رقابت ها را تشکیل می دهند که این تیم ها طبق جدول از پیش تعیین شده در سه گروه سه تیمی و یک گروه چهارتیمی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

در این مسابقات تیم های ایران، ترکمنستان و استرالیا باانصراف قطر در گروه نخست رقابت ها قرار گرفته اند.

تیم دوم تنها گروه چهارتیمی رقابت هاست که با حضور تیم های ملی جوانان افغانستان، سریلانکا، ژاپن و تایلند ، بازی های این گروه به صورت کامل برگزار می شود.

در گروه سوم نیز با انصراف کویت، تیم های ملی جوانان هند، چین تایپه و ازبکستان با هم به رقابت می پردازند.

در گروه چهارم نیز که گروه مشکل این رقابت ها به شمار می رود، تیم های کره جنوبی، قزاقستان و چین با هم دیدار خواهند کرد.

در روز نخست بازی هاکه از امروز صبح در سالن های شش هزار نفری غدیر ارومیه و سه هزار نفری شهیدان آهندوست برگزار می شود، تیم های استرالیا با ترکمنستان از گروه نخست در ساعت ۱۰ صبح بازی افتتاحیه را می کنند و تیم ملی جوانان ایران از این گروه استراحت می کند.

در ساعت ۱۴ نیز تیم های ملی جوانان تایلند و افغانستان و در ساعت ۱۶ جوانان والیبالیست ژاپن با سریلانکا از گروه دوم رقابت ها در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه با هم به رقابت می پردازند.

همچنین در ساعت ۱۶ تیم های قزاقستان و کره جنوبی از گروه چهارم در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف هم می روند و جوانان چینی از این گروه استراحت می کنند.

در ساعت ۱۸ نیز آخرین بازی روز نخست بین تیم های ملی جوانان ازبکستان – هندوستان از گروه سوم مسابقات برگزار می شود که در این گروه نیز چین تایپه با قرعه استراحت روبرو شده است.

برنامه بازی های روزهای آینده نیز اعلام می شود.

۸۱۳۷/۵۸۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.