گروه بهمن ۵۰۷ میلیارد تومانی می شود

گروه بهمن 507 میلیارد تومانی می شود

گروه بهمن ۵۰۷ میلیارد تومانی می شود

ممتازنیوز: گروه بهمن که طی سال جاری با بازدهی منفی ۲۵ درصدی سهام مواجه شده بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان افزایش سرمایه می دهد و به شرکتی ۵۰۷ میلیارد تومانی تبدیل می شود.

گروه بهمن که با سرمایه ۳۵۲ میلیارد تومانی از جمله شرکت های مطرح خودرو ساز حاضر در بورس به شمار می رود و با مسائلی چون معامله بلوکی سهام سایپا و حضور یا عدم حضور در اپراتور سوم مواجه شده در صدد اعمال افزایش سرمایه ای ۱۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برآمده است .
به این ترتیب مقرر شده این شرکت با انتشار یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون سهم ۱۰۰ تومانی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی آنان مبلغ فوق را تامین کند که در این صورت به شرکتی با سرمایه بیش از ۵۰۷ میلیارد تومانی تبدیل خواهد شد.
هدف از این افزایش سرمایه مشارکت انجام شده در افزایش سرمایه شرکت بازرگانی تدارکات کارآمد پویا ابریشم به ارزش ۱۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و مشارکت در افزایش سرمایه ۴۰ میلیارد تومانی بهمن دیزل است.
بررسی وضعیت بازدهی سهام گروه بهمن در ۶ ماه اخیرسال نشان می دهد به دلیل افت قیمت هر سهم از ۲۰۵ تومان اول سال به ۱۲۲ تومان دیروز و با احتساب تقسیم سود ۲۵ تومانی هر سهم در مجمع سالانه تیرماه ، این شرکت با بازدهی منفی ۲۵ درصدی سهام مواجه شده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.