گروه دانشجویی «هرمس» از دانشگاه تهران رتبه نخست مسابقات مناظره را کسب کرد

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۱۲:۰۶:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- در فینال اولین دوره مسابقات دانشجویی مناظره دانشجویان گروه «هرمس» از دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به رتبه نخست دست یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، آخرین مسابقه از  اولین دوره مسابقات دانشجویی با موضوع «قدرت با اخلاق قابل جمع است» بین دو گروه «دادبان» از دانشگاه شهید بهشتی و «هرمس» از دانشگاه تهران برگزار شد.
در پایان این مناظره که به مدت یک ساعت در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس به طول انجامید  دانشجویان گروه هرمس موفق به برتری شدند. داوری این مسابقه را آقایان دکتر منتظری، اسعدی و حسینی نسب بر عهده داشتند.
همچنین در مسابقه رده بندی با موضوع «قدرت های استعماری سابق باید به مستعمرات سابق خود جریمه پرداخت کنند» گروه دانشجویی «میقات» از دانشگاه علامه طباطبایی به رتبه سوم مسابقات دست یافت.
در پایان این مسابقات با حضور مسوولان جهاددانشگاهی از گروه های برگزیده با اهدای جایزه نقدی و نشان خواجه نصیرالدین طوسی تقدیر شد.
در این مراسم همچنین اعلام شد دومین دوره مسابقات دانشجویی مناظره به شکل گسترده تری در پاییز امسال برگزار می شود.
اولین دوره مسابقات دانشجویی مناظره با مشارکت ۱۶ گروه دانشجویی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان تهران ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۲۰۶۲۸۳۸۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.