گروه رنگهای قرمز به چه کسانی می آید؟

گردآوری توسط گروه زیبایی و مد ممتازنیوز

گروه رنگهای قرمز به چه کسانی می آید؟

 

گروه رنگهای قرمز به چه کسانی می آید؟

 

گروه رنگهای قرمز چه سیر و چه روشن که شامل انواع رنگ مو با تن بنفش ، قرمز، نارنجی و مسی هستند جزودسته رنگهای گرم به شمارمی روند وخیلی از خانمها با هر رنگ پوستی فکر می کنند که ممکن است

این گروه رنگها به آنها نیاید و هیچگاه ریسک اینکه این رنگ موها را امتحان کنند را به خود نمی دهند اما باید در نظر داشته باشند که این گروه رنگها اغلب به تمام رنگ پوستها آمده و اکثرا چهره های شیک و جذابی خواهند ساخت چراکه حتی فردی با رنگ پوستی بسیار تیره نیز می تواند از این گروه رنگها به عنوان هایلایت یا لولایت استفاده کرده و خاص تر به نظر آید.

این رنگها در تن روشنشان گروه پوستهای سفید را بسیار خاص و زیبا خواهند کرد اما مثل قرار دادن دو پارچه ی سفید و قرمز در کنار هم بسیار جیغ و قابل توجه خواهند شد پس برای خانمهای خیلی سفید لولایت و یا هایلایتی بسیار کم لابه لای موها و البته بر روی موی طبیعی پیشنهاد می شود.

گروه پوستهای گندمی مناسبترین رنگ پوست برای رنگهای بادمجانی و انواع شرابیها هستند که بسیار از سفید پوستان جذابتر و خاصتر خواهند شد و می توانند تمام موها را به دلخواه به این رنگها در آورند.

اما گروه رنگ پوستهای تیره و سبزه کاندیدهای خوبی برای انواع این رنگهاهستند به شرط اینکه تیره ترینهارا از این گروه انتخاب کنند تا بسیار شیکتر و جذابتر به نظر آیند.

نکته۱: اگر رنگ مورد علاقه تان را دوست دارید امتحان کنید اما هنوز شک داریدمی توانید برای اولین بار روی موی طبیعی خود هایلایت تکه ای انجام دهید که قطعا نتیجه ی مطلوب خود را خواهید گرفت.

نکته ۲: اکثر خانمهای سفید پوست مایلند موهای خود را خیلی روشن یا بلوند کنند برای آنها نیز پیشنهاد می شود پس از بیرون آمدن ریشه و در صورتی که از رنگهای روشن خسته شده اند از این گروه رنگها به دلخواه و سلیقه ی خود انتخاب کرده ورنگ مویشان را تغییر دهند که بی شک روی موهای با رنگ بسیار روشن و بلوند شده دقیقابه همان رنگ انتخابی بروشور در خواهد آمد.

منبع: سیمرغ

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۰

مخالفم + ۰


آرایش صورت و مو Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.