گروه «فرشتگان» در فرهنگسرای نیاوران

گروه موسیقی «فرشتگان » به سرپرستی و خوانندگی «فرشته جواهری » روز شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۳۰/۱۸ به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می رود.

به گزارشممتازنیوز، «فرشتگان » موسیقی اصیل ایرانی با تصنیف های دوره قاجار را در این برنامه اجرا خواهند کرد . این برنامه در دو قسمت تهیه دیده شده ، بخش نخست در دستگاه چهارگاه شامل قطعاتی چون پیش درآمد استاد شهنازی ،در آمد و آواز چهارگاه با شعر شفیعی کدکنی ،تصنیف صبا ،ساز و آواز زابل ،رنگ بیگچه خوانی و تصنیف قدیمی بتا به روایت رضا قلی خان می باشد و در قسمت دوم گروه فرشتگان پیش در آمد استاد صبا،تصنیف نادیده رخت،آواز بیات راجه با شعر خیام ،رنگ استاد نی داود و آواز عشاق ،تصنیف ساقی و قطعه ایران را با شعر ملک شعرای بهار و آهنگ درویش خان را به روی صحنه می برند .

فرشته جواهری خواننده گروه است و پریسا کاشفی صابری نوازنده تار و مدیر گروه نوازندگان ،المیرا مردانه نوازنده کمانچه و سمیرا مهر افشا نوازنده تنبک گروه هستند.

گروه «فرشتگان» در گوشه هایی از بروشور این برنامه آورده اند : در این کنسرت دستگاه غرور برانگیز و وجد آور چهارگاه و اصفهان که ذوق و آرامش را به ارمغان می آورد ؛انتخاب شده است تا سفری موسیقیایی همراه تپش قلب های عشق ورز را آغاز کنیم و به قول خواجه شیراز ؛دمی زدنیا و شر و شورش بیاساییم .

گفتنی است ،گروه موسیقی «فرشتگان » ویژه بانوان تنها در روز شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۳۰/۱۸ به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می روند ./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.