گروه های مسلح تروریست در سوریه به جان هم افتاده اند

۱۳م دیماه ،

درگیری میان گروه های مسلح تروریست در سوریه تشدید شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیون الاخباریه ، زمانی که دنیاطلبی فقط هدف باشد دیگر ارزش های اخلاقی و انسانی حتی بین هم پیمانان معنایی ندارد. کسانی ( تروریست های مسلح در سوریه ) که دیروز با همدیگر سلاح به دست گرفتند و دربارهٔ کشتار مردم ( سوریه ) به توافق رسیدند امروز به دشمنان خونین تبدیل شده اند. خبرها به دست آمده از حلب و ریف حلب حاکی از آن است که  تنش ها و تسویه حساب خشونت آمیز میان گروه های تروریستی در این منطقه است. ضربات و حملات غافلگیرانه و کاری ارتش سوریه سبب شده است اختلاف میان گروه های تروریستی را افزایش داده است به گونه ای که جبهه « النصره » وابسته به القاعده گروه موسوم به « التوحید » را مقصر اصلی سلسله شکست های اخیر در حلب  می داند.  در زمانی که ارتش عربی سوریه فاصله بسیار کمی تا تحقق امنیت در حلب و ریف آن دارد جبهه النصره جنگ تسویه حساب شدیدی را علیه گروه التوحید با هدف نابودی و ریشه کنی کامل آن آغاز کرده است. بر همین اساس منابع بومی در حلب و ریف آن که تحولات را از نزدیک رصد می کنند از تشدید تنش و اختلافات میان گروه های تروریستی خبر دادند و پیش بینی می گردد این اختلافات در هفته های آینده بحرانی تر و وخیم تر شود. در همین راستا بعضی از منابع به روزنامه سوری « الوطن » گفتند: گروه تروریستی التوحید به تازگی نامه هایی را توسط یکی از میانجی های لبنانی برای آل سعود و آل ثانی فرستاده و در آن تهدید کرده است پایگاه های متعلق به جبهه النصره وابسته به القاعده را هدف قرار می دهد. هر چند که درگیری میان گروه های تروریستی در سوریه چیز تازه ای نیست ولی بر اساس دیدگاه ناظران ، اقدام عملی تروریست ها با شعارهایی که سر می دادند کاملا تناقض دارد.

ارتش سوریه شمار بسیاری از تروریست ها را از پای در آورد
یگان هایی از اشرتش سوریه با حمله به مخفیگاه های تروریست ها در منطقه «الذیابیه» در حومه دمشق شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

 به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از تلویزیون سوریه ، نیروهای ارتش سوریه همچنین یک دستگاه خودروی مجهز به سلاح سنگین دوشکا و یک دستگاه خودروی مجهز به سلاح ضد هوایی را که متعلق به ترویست ها بودند هدف قرار دادند و منهدم کردند.
این شبکه افزود: یگان های ارتش سوریه همچنین شماری از تروریست ها را در منطقه «البحدلیه» در حومه دمشق از پای در آوردند و یک دستگاه خودروی مجهز به انواع سلاح های سبک و سنگین آنها را نیز منهدم کردند.
تلویزیون سوریه در خبر دیگری افزود: نیروهای ارتش سوریه در دو روستای «الحسینیه» و «حجیره» در حومه دمشق شماری از اشخاص مسلح تروریست را به هلاکت رساندند.
این شبکه همچنین به نقل از خبرنگار تلویزیون الاخبار سوریه در حلب اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه توانستند در جاده اعزاز- مارع نه دستگاه خودروی تروریست ها را منهدم کنند و شماری از آنها را در منطقه حیان و ابوسخیطه به هلاکت برسانند.
خبرنگار تلویزیون الاخبار سوریه همچنین اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه توانستند در مناطق السفیره، ابو حمزه السامرائی، از اعضای القاعده را به هلاکت برسانند.
همچنین نیروهای ارتش سوریه توانستند یعقوب علایا، باسل محمد السید، رسلان سکیف، حسن رحال شحاده و یحیی عبدو الموالی از اعضای گروه های تروریست القاعده را به قتل برسانند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.