گروه همیاران سایبری نوجوان پلیس فتا تشکیل میشود

گروه همیاران سایبری نوجوان پلیس فتا تشکیل میشود

از کوچک‌ترین مخاطب وب‌سایت پلیس فتا با حضور سردار سرتیپ دوّم پاسدار کمال هادیانفر ـ رییس پلیس فتا ـ تقدیر شد. حسین خراسانی، نونهال ده‌ساله‌ی ملایری که در کلاس چهارم دبستان درس می‌خواند کوچک‌ترین مخاطب وب‌سایت پلیس فتاست که اقدامات جالبی نیز برای آگاه‌سازی دوستان و همکلاسی‌های خود نسبت به آسیب‌ها، تهدیدها و جرایم سایبری  انجام داده‌است. این نوجوان با استعداد با تهیه‌ی اسلایدهایی از آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، همچنین معرّفی پلیس فتا، نقش یک همیار افتخاری پلیس فتا را ایفا کرده‌است.
در جلسه‌ای که به منظور تقدیر از این مخاطب نوجوان پلیس فتا برگزار گردید، سردار ریاست پلیس فتا ضمن اشاره به موضوع فرهنگ‌سازی امنیت فنّاوری اطّلاعات و نهادینه کردن آن از سنین کودکی، به نقش والدین در نظارت و کنترل دسترسی فرزندان به اینترنت و استفاده از ابزارهای مبتنی بر فنّاوری اطّلاعات و ارتباطات اشاره کرده و تاکید کردند که همه‌ی سازمان‌های متولّی امور خانواده، جوانان و نوجوانان بایستی در گسترش فرهنگ نظارت و کنترل والدین یا Parental Control مشارکت کنند.

در ادامه‌ی این دیدار، سردار ریاست پلیس فتا با تقدیر از خانواده‌ی حسین خراسانی که دسترسی وی را جهت استفاده از مطالب آموزشی وب‌سایت پلیس فتا تسهیل کرده‌اند، با اهداء یک جایزه‌ی نفیس، این نوجوان با استعداد ملایری را مورد تشویق قرار دادند و اظهار امیدواری کردند که به زودی گروه همیاران سایبری نوجوان پلیس فتا نیز تشکیل گردد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. رضل:

    سلام من خیلی دوست دارم عضو شوم لطفا راهنمایی کنید۰۹۳۶۱۳۶۷۴۳۷

  2. مهیار رجبی:

    سلام،من هم می خواهم عضو شوم۰۹۱۰۶۹۸۲۶۸۲

  3. رضا زارعی:

    میخوام عضو بشم

  4. جواد کرد:

    با عرض سلام وخسته نباشید به دوستان من هم دوست دارم عضو شم ان شاء الله

  5. مهدی ابراهیمی:

    سلام و خسته نباشید خیلی علاقه دارم عضو شوم لطفا دستورات لازم را مبضول فرمایید ۰۹۱۴۵۶۷۰۳۴۴

  6. mohamad:

    سلام خیلی دوست دارم عضو شوم۰۹۳۵۹۶۳۱۶۷۹

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.