گروه کوک در پاییز به شهر خاموش می‌رسد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در گفت و گو با هنرآنلاین مطرح شد:

پدرام مرندیز، نوازنده گیتار و آهنگساز؛ از انتشار یافتن آلبوم تازه گروه خود در پاییز خبر داد و گفت: آلبوم ˝شهر خاموش˝ از گروه ˝کوک آوا˝ در پاییز روانه بازار موسیقی خواهد شد.

پدرام مرندیز؛ نوازنده و آهنگساز موسیقی تلفیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از انتشار یافتن آلبوم گروه “کوک آوا” خبر داد و در این باره گفت: آلبوم “شهر خاموش” به آهنگسازی اعضای گروه کوک انجام شده است و اعضای این گروه را به ترتیب کسوت و سن وسال بابک ریاحی پور (گیتارباس)، پدرام مرندیز( گیتار، وکال) ، پاشا یثربی( کی بورد، بک وکال)، ماکان حافظی(لیدگیتار)، علیرضا طباطبایی(درام)، کیوان بهرامی( پرکاشن) تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: آلبوم”شهر خاموش” ۱۰ قطعه دارد که یکی از آنها بی کلام است . ترانه های این قطعات توسط جهانگیر جعفریان، رضا کوهنورد، مهناز پور اکبر ، علی مهرگان و ترانه مکرم سروده اند و یکی از اشعار حضرت مولانا نیز در این آلبوم استفاده شده است.

پدرام مرندیز در ادامه خاطر نشان کرد: آهنگهای این آلبوم را روزبه اسدی، ماکان حافظی و من ساخته ایم و تنظیم آنها را علاوه بر من ، ماکان اسدی، ماکان حافظی و پاشا حجافظی به عهده داشته اند. همچنین نوازنده های حرفه ای ایران در ضبط آن حضور داشته اند که از این میان می توان به بابک ریاحی پور، امید حاجیلی، آرش مقدم، رضا تاجبخش، همایون نصیری، علی جعفری پویان، مازیار ظهیرالدینی، ایلیار خسروی، فرهاد زالی، سام خواجه وند و جمعی از نوازندگان چیره دست نام برد .

وی تصریح کرد: ضبط آلبوم به صورت آکوستیک بوده و برای آن هزینه بسیاری متحمل شده ایم. اواخر این هفته نیز مراحل میکس و مسترینگ ان به پایان می رسد و توسط شرکت فرهنگی-هنری ترانه شرقی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

گفتنی است ساخت آلبوم موسیقی “شهرخاموش” به آهنگسازی گروه “کوک آوا” از مدتها پیش آغاز شده و با طی کردن مراحل ساخت خود ، اکنون در آستانه ورود به بازار قرار دارد. این آلبوم به محض گرفتن مجوز انتشار یافتن در فصل پاییز به دست مخاطبان خود خواهد رسید.

پایان پیام ۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.