گروگانگیری و قتل در لندن

شنبه ۹ اردیبهشت – ۰۳:۵۸:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- فردی که چهار نفر را در لندن به گروگان گرفته بود تسلیم شد و ماجرای گروگانگیری در این شهر پایان یافت اما جستجو به منظور بازداشت قاتلی که پس از کشتن دو نفر فراری است، ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فردی که از ظهر دیروز(جمعه) به وقت محلی، چهار نفر را در دفتر آموزش یک شرکت ترابری به گروگان گرفته بود، خود را به پلیس تسلیم کرد و بازرسی و بازجویی از وی آغاز شد.
گروگانگیر که نامش “مایکل گرین” است و ۵۰ سال سن دارد، پیش از این تلاش کرده بود گواهینامه راننده تریلر و کامیون را به دست آورد که پس از ناکامی، ظاهرا بر اثر مشکلات اقتصادی و بیکاری، دست به گروگانگیری زده بود. با پایان این ماجرا در پایتخت انگلیس، تمرکز پلیس این کشور بر یافتن یک قتال فراری، بیش تر شد.
به گزارش رسانه های انگلیس، پلیس انگلیس با گسیل ۲۰۰ مامور، در پی قاتلی خطرناک و فراری است که دیروز دو نفر را کشته است. “آلن جونز” ۳۵ ساله، در منطقه “یورکشایر”، تاکنون دو نفر را در منازلشان با فاصله ۴۰ کیلومتر از یکدیگر، کشته و متواری است. پلیس انگلیس به مردم توصیه کرده است در صورت مشاهده این قاتل خطرناک، بلافاصله به پلیس خبر دهند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۵۵۸۳۷۴۱۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.