گرچه رفتند ولی قافله راهش بر جاست – اخبار اجتماعی

چه زیبا ملائک شد و زیستند، همانا کی که هستند ، ولی نیستند….

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  نماز عشق دو رکعت است،رکعبت اول: خونین شدن و رکعت دوم آزاد شدن دوم، کسی نیست و شاید دیگر نخواهد آمد که لذت و مناجات این  نماز را بداند ، چرا که به جا آوردگان آن  شهیدانند، و کسی نداشت که عاشق این نماز تا کدامین منزل دوست را پیمود،  اما غنچه های باز شود خونین در درونشان گواهی می دهد که به سر منزل لقاء  رسیده اند. 
*نامه یک شهید به مادرش
  سلام مادر… سلام ای مادر مهر بانم… من خوبم… فقط شرمنده ام… شرمنده ام از چروک های روزگار بر دستانت و آن صورت و دل شکسته ات…
 این جا راحتم… دوستانم همگی  برای ناموسشان وحفظ دیناشان می جنگند… انگار در جای جای این مکان خوابای گذاشته است…. زیرا هر روز گلانی به آرامی پر پر شده و با آرامش رها می شوند…مادرم شاید  اگر این نامه را  خواندی من هم دیگر نباشم… صبر کن و تقواپیشه کن زیرا که تو هم روزی  به پیش من می آیی..خواهش دارم مادر مهربانم … تنها  به برادران و خواهرانم بو که چه رنجها برای حفظ دین واسلام کشیده… بگو آن را به اندکی  نفروشند…. و به خواهرانم بگو که  خون بهای من حجاب است.
 مادر حقیقت انقلاب اسلام ،‌قرآن ، استقلال ، آبرو و حیثیت را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم و این خون شهداست که تضمین کند استقلال و سربلندی اسلام است و خانواده ی شهدا به ملت آبرو می دهند و شما جوانان عزیز شاهد و فرزندان شهید یک امتیاز ویژه ای نسبت به سایرین دارید که آن هم ریشه ای  خونین با اسلام و قرآن است و تکریم و بزرگداشت شهیدان یعنی اصالت بخشیدن به آن هدف آن هاست و تکریم شهیدان به آن است که مردم  هرگز ارزش های خود را که با خون به دست آمده  به بهایی نفروشند  و یادشهیدان را همیشه زنده نگه دارند.
* شهید یعنی…
شهید یعنی سرداران  بزرگی چون همت که سردادند  ولی دین نفروختند،  شهید یعنی جاودانی  متوسلیان در بند اسارت که هنوز فرماندهی  او را کسی ندیده ونخواهیددید .
شهید یعنی بهشتی که تهمت را برخود روا داشت و همیشه زمزمه ی این را که ما شیفتگان خونیم و نه تشنگان قدرت بر لب داشت،  شهید یعنی رجایی و سادگراش که می گفت هر وقت احساس کردید که من تشنه قدرتم به  من یاد آور شوید که همان دستفروش بازارچه ام و همان معلم ساده ی مدرسه شهید یعنی بابایی که با اوج پرواز به اوج سعادت رسید،  شهید یعنی گام های استوار چمران که اسرائیل را به لرزه در می آورد و این ها قطره ی کوچکی از اقیانوس  شهیدان است.
شهدا شمع بودند و سوختند…. تا توحجاب داشته باشی وامنیت.
 شهدا در قهقه ی شانه شان و شادی و صلشان هنوز بهم یرز قول  اند….
 تا توانی حلالی کسب کن و به آرامش  بخوری
 شهدا نفوس مطمئنه اند و کسانی که هستند که مورد خطاب فادخلی عبادی و ادخلی جنتی پروردگارند… تا راه ایثار و فدارکاری را باز نگه دارند و سرمشق دیگران باشد باشد که آن را پاس بداریم و یادشان را گراامی…/ف  


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.