گزارش”کافه سینما” از مراسم رونمایی آلبوم “سایه روشن” با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون: امیرجلالی، گلچین، حسنی، لهراسبی، مقانلو و…

پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ساعت ۰۰:۵۳ کافه سینما

کافه سینما-علیرضا احمدی: عصر چهارشنبه مراسم رونمایی از آلبوم سایه روشن شاهین آرین در هتل همای تهران برگزار شد. مراسمی که شاهد حضور تعداد زیادی از هنرمندان و عوامل سریال سایه روشن  بود. در ابتدای این برنامه نماینده شرکت ریز موج خلاصه ای از فعالیت های این شرکت ارائه داد. پس از آن نماهنگی از پشت صحنه سریال سایه روشن پخش شد. سپس نوبت به تقدیر از عوامل سریال رسید . ارش معیریان کارگردان سریال سایه روشن در صحبت هایش گفت: مترصد هستم در اولین فرصت با این گروه سریال تازه ای شروع کنم. و فکر می کنم. انرژی های مثبت زیاد اطراف این کار باعث موفقیتش شد.

معیریان در ادامه ساخت سریال در هالیوود را رد کرد و گفت:  این خبر شایعه است هر چند شایعات گاهی به حقیقت می پیوندد!

معیریان در پایان گفت: اسم اولیه سریال “اینجا تهران است” بود که  در روزهای آخر به صلاحدید شبکه تهران به سایه روشن تغییر کرد. به نود و پنج درصد آن چیزی که دنبالش بودم رسیدم. اما متاسفانه زمان پخش سریال مناسب نبود و ممیزی های شبکه باعث تکدر خاطر سازندگان شد.

در ادامه یک به یک از عوامل  و دیگر هنرمندان حاضر در مراسم تجلیل شد. از حاشیه های جالب این بخش می توان به صحبت های جواد یحیوی اشاره کرد. یحیوی درباره غیبتش در تلویزیون گفت: امیدوارم روزهای خوبی که بشود خوب کار کرد دوباره جلوی دوربین تلویزیون برگردم.

از حاضران در این برنامه می توان به: فرزاد حسنی-مرجانه گلچین-مریم امیر جلالی-یلدا قشقایی-علیرضا میرآقا-علی لهراسبی-امید حاجیلی-فریبا وکیلی-رضا رویگری-لیلا بلوکات-دکتر صادقی-اکرم محمدی-نسرین مقانلو-امیر کاظمی و جواد یحیوی اشاره کرد.

ترانه‌های این آلبوم که از ۲۱ اردیبهشت منتشر می شود را عبدالجبار کاکایی، و بیتشر آن‌ها را حمید رضا نصرالهی سروده‌است. آهنگهای آن را نیز حمید نصرالهی، انوش تقوی، فربد یزدانفر و ناصر زینالی ساخته‌اند و تمامی آن‌ها توسط فربد یزدانفرتنظیم شده است . سعید عبدالهی به عنوان روابط عمومی و همچنین برسام آرین و فربد یزدان فر به عنوان دو خواننده مهمان با این آلبوم همکاری دارند.

عکسهای کافه سینما را در ادامه ببینید.

Tags:

کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.