گزارشی از کم فروشی نشنیده ام/بعید می دانم کم فروشی جنبه عمومی داشته باشد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:به خود بنده تاکنون گزارش ممتاز به نقل ازی در رابطه با کم فروشی ارائه نشده اما موضوع کم‌فروشی به همکاران بنده در وزارتخانه ارائه شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ماه قبل بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از پخش گزارش ممتاز به نقل از‌های متعدد در رابطه با موضوع کم‌فروشی قول پیگیری را به خبرنگار اقتصادی ما داد و اعلام کرد که این موضوع را شخصا پیگیری می‌کند چرا که تاکنون وزیر صنعت، معدن و تجارت به نقل از خودش وارد موضوع کم‌فروشی نشده است.  
 
این گزارش ممتاز به نقل از حاکی از آن است که  پس از گزارش ممتاز به نقل از‌های متعدد در مورد بحث کم‌فروشی که متاسفانه نه واکنشی از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و نه از سوی سازمان تعزیرات حکومتی را در پی داشت دوباره به سراغ مرد اول وزارت صنعت، معدن و تجارت رفتیم و این سوال را مطرح کردیم.

محمد رضا نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت:  ما در معاونت بازرگانی و ستاد تهیه و توزیع کالا این موضوع را مطرح و از مسئولان ستاد تهیه و توزیع و سازمان حمایت خواستیم اگر جایی گزارش ممتاز به نقل ازی در رابطه با موضوع کم‌فروشی به آنها ارائه شد حتما جلوی این کار را گرفته و موضوع را پیگیری کنند.
 
 وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: به خود بنده تاکنون گزارش ممتاز به نقل ازی در این رابطه ارائه نشده اما موضوع کم‌فروشی به همکاران بنده در وزارتخانه ارائه شده است.  
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵۰۰ بازرس فعال در سراسر کشور داریم که یکی از وظایف اصلی آنان این است که بر کمیت‌ها نظارت کنند. بعید می‌دانم که این کار یعنی کم‌فروشی واقعا جنبه عمومی داشته باشد.  
 
حال این موضوع مطرح است که آیا آقای وزیر موضوعات مهمتری را در برنامه کاری خودشان دارند و یا اصلا زیرمجموعه‌های ایشان، یعنی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان هیچ گزارش ممتاز به نقل ازی از گرانی و کم فروشی‌ها ارائه نکرده است، ضمن آنکه در این رابطه ما پیگیری جدی از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان داشتیم که وزیر صنعت در این باره اظهار داشت:آقای تقوی صحیح و سالم و مشغول انجام وظایف خود در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان می باشند.  
 
حالا این موضوع به یک بحث قابل تامل و پیگیرانه از سوی مردم تبدیل شده و  مردم خواهان آن می باشند که مسئولان در کنار پیگیری موضوع گرانی کالاها ، فکری اساسی به حال کم‌فروشی‌های انجام شده طی ماه‌های اخیر کنند زیرا این موضوع واقعا اجحاف در حق مصرف‌کننده نهایی یعنی مردم است.   
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.