گزارشگر حقوق بشر در خدمت غرب و منافقین/ گزارش‌های مغرضانه “احمد شهید” نقض حقوق ملت ایران است

۱۶م اسفند ،

یک حقوقدان بین‌المللی گفت: سازمان ملل نباید فضای حقوقی ایران را مبتنی بر گزارش‌های واهی احمد شهید قلمداد کند و این در حالی است که گزارش‌های مغرضانه وی حقوق ملت ایران را نقض می‌کند.

“یداله عسگری” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در مورد آخرین گزارش “احمد شهید” گزارشگر سازمان ملل، اظهارداشت: احمد شهید از ابتدای ماموریت خود در سازمان ملل تحت هیچ شرایط منطبق با موازین و مقررات حقوقی گزارش‌های خود را ارائه نکرده است.
**مقابله با جرائم حق هر کشوری است

این حقوقدان بین‌المللی ادامه داد: در هر کشوری مقابله با جرائم مختلف و مجازات مجرمان سابقه دار یک حق قانونی است و نکته جالب این که طبق گزارش بی پایه و اساس این گزارشگر سازمان ملل، اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، زورگیران شرور و عاملان ناامنی در ایران نقض حقوق بشر به شمار رفته است!

** آن روی سکه جهان غرب در مورد حقوق بشر

عسگری با بیان این که گزارش‌های احمد شهید آن روی سکه دیدگاه‌های غرب را در زمینه حقوق بشر رو کرده است، اظهار داشت: دفاع از حقوق بشر از سوی غربی‌ها فقط یک دستاویز بری چپاول و قدرتنمایی در سایر کشورهاست، چرا که همین غربی‌ها بدترین جنایانت را علیه بشریت اعمال می‌کنند.

وی در ادامه به بخش دیگری از گزارش موهوم احمد شهید علیه ایران این چنین اشاره کرد: بخشی از گزارش احمد شهید به نقض حقوق اقلیت‌ها در ایران اشاره شده و این در حالی است که قانون اساسی کشورمان نگاه ویژه ای به اقلیت‌های دینی داشته و امروز پیروان سایر ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند.

** “احمد شهید” در خدمت مطامع غرب و منافقین

عسگری تصریح کرد: تمامی گزارش‌هایی که احمد شهید تا امروز در مورد ایران ارائه کرده است، منطبق با منویات و راهبردهای گروه تروریستی منافقین تدوین شده و این در حالی است که اعضاء این گروهک به دلیل جنایات بیشمار و کشتار ۱۲ هزار ایرانی مظلوم در سال‌های متمادی باید محاکمه شوند.

وی افزود: سازمان ملل نباید فضای حقوقی ایران را مبتنی بر گزارش‌های واهی احمد شهید قلمداد کند و این در حالی است که گزارش‌های مغرضانه احمد شهید حقوق ملت ایران را نقض می‌کند.

** گزارش‌های مغرضانه سازمان ملل را زیر سوال می‌برد

این حقوقدان بین‌المللی خاطرنشان کرد: صداقت و انصاف باید یکی از مهمترین ویژگی گزارشگران حقوق بشر در سازمان ملل باشد و این در حالی است که هیچ گزارش احمد شهید در مورد ایران، تاکنون بر این دو اصل ارائه نشده و این برای سازمان ملل به عنوان رکن اصلی دفاع از مسایل بشری با این گزارش‌ها مورد سوال واقع می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.