گزارشی از نمایشگاه جیتکس شاپر ۲۰۲۲

ممتازنیوز:

Capture

شاید بتوان جیتکس را بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی خاورمیانه دانست که همه ساله در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار می شود، نمایشگاهی که می توان آن را به ۲ بخش اساسی جیتکس و جیتکس شاپر تقسیم کرد. جیتکس شاپر که از دیروز در دبی ، World Trade Center آغاز شده است مطابق روال هر ساله برای فروش و عرضه آخرین محصولات روز با آفرهای بسیار وسوسه کننده ای در جریان است. شرکت های مطرحی چون سامسونگ ، ال جی ، نوکیا ، بلک بری ،ایسر ، توشیبا ، اچ پی ، لنوو و بسیاری از فروشندگان مطرح محلی مانند Emax ، SharafDG ، Jumbo و … نیز با پیشنهاد های خرید فوق العاده ای به رقابت می پردازند. پی سی وار نیز در این نمایشگاه حضور داشته و برای شما تصاویری را تهیه کرده است.

واقعا شرکت هایی که حتی نیازی به آوردن نامشان نیست این نمایشگاه را بسیار جدی گرفته اند و در رقابت برای فروش بیشتر بهترین قیمت ها را به مشتریان پیشنهاد می دهند. چیزی که جلب توجه می کرد (نسبت به سال های قبل) اندازه غرفه ال جی بود که واقعا نشان می داد رقابتش با شرکتی چون سامسونگ بسیار جدی است و قصد بدست آوردن سهمی بیشتر از بازار در بخش های مختلف دارد. بنظر می رسد ال جی به دنبال رفتن به همان راهی است که سالها پیش سامسونگ رفته بود.

یکی دیگر از نکاتی که جلب توجه می کرد نمایش اولین نوت بوک ۱۶ بیتی دنیا بود که محصول شرکت توشیبا در سال ۱۹۸۶ بوده است. پردازشگری که برای آن استفاده شده بود ۸Mhz، رم آن ۲.۶ مگابایت و حافظه داخلی آن ۱۰ مگابایت بوده است. البته با این مشخصات ۶.۸ کیلوگرم وزن و ۸ سانتی متر هم ضخامت داشته است. تصویری از آن را در زیر مشاهده می کنید.

IMG_1436

تصاویری از این نمایشگاه را که تا پایان هفته ادامه دارد ببینید.

 

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.