گزارش‌های احمد شهید دربارهٔ ایران “نق‌زنی” غرب است

۱۶م اسفند ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه گزارش احمد شهید مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران “نق‌زنی” غرب درقبال ایران است، افزود: غربی ها حق مطلب را به شکل واقعی ادا نمی‌کنند و در حالی ما را ناقض حقوق بشر می‌نامند که خودشان از ناقضان بزرگ حقوق بشر می باشند.

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گزارش جدید “احمد شهید” گزارشگر ویژه حقوق بشر مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر خلاف غرب همواره به اصول حقوق بشر پایبند است، گفت: دولت‌های متخاصم با استقلال ایران، آرمان‌ها و اهداف انقلاب مخالف بوده و با آن عناد دارند از همین رو ما را به عنوان ناقضان حقوق بشر قلمداد می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه گزارش احمد شهید مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران نق‌زنی است، افزود: غربی ها حق مطلب را به شکل واقعی ادا نمی‌کنند و در حالی ما را ناقض حقوق بشر می‌نامند که خودشان از ناقضان بزرگ حقوق بشر می باشند.

نماینده مردم آستارا در پایان خاطرنشان کرد: حسن همجواری، هم‌زیستی مسالمت‌آمیز و تعامل با کشورهایی که خواستار تعامل با ما می باشند، منش ایرانیان است و این قبیل اظهارت و گزارشها تنها از سر خصومت با ایران عنوان می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.