گزارش آریا از رونمایی آلبوم نه؛ تقدیر از بازیگران سایه روشن

 خبرگزاری آریا- مراسم رونمایی از آلبوم سریال تلویزیونی سایه روشن با خوانندگی شاهین آرین در سالن مروارید هتل هما با حضور عوامل این سریال برگزار شد .
به گزارش خبرنگار موسیقی آریا-روز گذشته تعداد زیادی از رسانه های خبری از ساعت ۱۶ برای رونمایی آلبومی که هنوز به بازار نیامده بود ،دعوت شدند .   
از نکات جالب این مراسم که خیلی به چشم می خورد ،پوستری بود که عکس “شاهین آرین “با جمله ای “بعد از شش سال انتظار ” نکته ای که ذهن  خبرنگاران را به خود جلب می کرد.
از نکات قابل توجه این برنامه تاخیر “یک ساعت و نیم” بود که خبرنگاران از عوامل برنامه می پرسیدند و به دفعات می گفت که منتظر خواننده خاصی می باشد.   
یکی دیگر از نکات قابل توجه این برنامه ،اجرای “محمد سلیمی” که به عنوان مجری برنامه معارف می شناسد اجرای مراسم را به عهده گرفت.  در ادامه این مراسم نماینده شرکت ریز موج خلاصه ای از فعالیت های این شرکت ارائه داد. پس از آن نماهنگی از پشت صحنه سریال سایه روشن پخش شد.
در ادامه این مراسم  آرش معیریان کارگردان سریال سایه روشن در صحبت هایش گفت: گردهم آمدن ما در این سریال اتفاق خوبی بود و از تجربه همکاری با تمام عوامل سریال”سایه روشن” به معنای واقعی لذت بردم. اما مسئله قابل توجه هنگام پخش این سریال ممیزی های متعددی بود که از سوی شورای بازبینی به سریال تحمیل شد.
کارگردان سریال سایه روشن در پایان افزود: امیدوارم شبکه تهران نگاه محدودگرایانه خود را از روی ساخت سریال ها بردارد تا بار دیگر بتوانم در ساال جاری همکاری داشته باشم.
آرش معیریان افزود:در اولین فرصت با این گروه سریال تازه ای شروع کنم. و فکر می کنم. انرژی های مثبت زیاد اطراف این کار باعث موفقیتش شد.
معیریان در پایان گفت: اسم اولیه سریال “اینجا تهران است” بود که  در روزهای آخر به صلاحدید شبکه تهران به سایه روشن تغییر کرد. به نود و پنج درصد آن چیزی که دنبالش بودم رسیدم. اما متاسفانه زمان پخش سریال مناسب نبود.
و در ادامه بیشتر وقت برنامه به نمایش سریال سایه روشن  در سالن گذشت و در ادامه هم مراسم تقدیر از عوامل سریال سایه و روشن برگزار شد.
 از حاشیه های جالب این بخش می توان به صحبت های جواد یحیوی اشاره کرد. یحیوی درباره غیبتش در تلویزیون گفت: امیدوارم روزهای خوبی که بشود خوب کار کرد دوباره جلوی دوربین تلویزیون برگردم.
از حاضران در این برنامه می توان به: فرزاد حسنی-مرجانه گلچین-مریم امیر جلالی-یلدا قشقایی-علیرضا میرآقا-علی لهراسبی-امید حاجیلی-فریبا وکیلی-رضا رویگری-لیلا بلوکات-دکتر صادقی-اکرم محمدی-نسرین مقانلو-امیر کاظمی و جواد یحیوی اشاره کرد.
ادر این مراسم از عوامل سریال “سایه و روشن ” تقدیر به عمل آمد  ولی رونمایی آلبومی وجود نداشت.
دراین آلبوم موسیقی ۱۳ قطعه موسیقی همراه با موسیقی تیتراژ آغاز و پایان سریال سایه روشن به خوانندگی شاهین آرین گنجانده شده است.
از میان سیزده قطعه موجود در آلبوم سایه روشن دو قطعه ” التماس” و” دوستت دارم” را برسام آرین و فربد یزدان فر اجرا کرده اند.
در این آلبوم  عبدالجبار کاکایی(ترانه سرا)،  حمید رضا نصرالهی ( آهنگساز)و آهنگهای آن را نیز حمید نصرالهی، انوش تقوی، فربد یزدانفر و ناصر زینالی ساخته‌اند و تمامی آن‌ها توسط فربد یزدانفرتنظیم شده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.