گزارش ال موندو دربارهٔ آینده مهاجم گلزن کلمبیایی

۲۲م آذر ،

    ال موندو در گزارشی به آینده فالکائو در اتلتیکو مادرید پرداخته و نوشته است: به نظر می‌رسد که اتلتیکو مادرید به راحتی حاضر به از دست دادن رادامل فالکائو نباشد. این باشگاه تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا مطمئن شود مهاجم کلمبیایی فصل آینده نیز در همین باشگاه ماندنی خواهد شد.

 به گزارش فارس، مهم‌ترین هدف باشگاه به پایان بردن این فصل در میان ۳ تیم برتر لالیگا و راهیابی مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا است. در این صورت کسب درآمدی که نصیب برترین‌ باشگاه‌های اروپایی خواهد شد، حتمی می‌شود.

 اگر این اتفاق بیفتد اتلتیکو می‌تواند مبلغ ۷ میلیون یورو برابر با ۱۵ میلیون یورو پیش از پرداخت مالیات را به فالکائو پیشنهاد دهد که بازیکنانی مثل فرناندو تورس و سرجیو آگوئرو نیز از شنیدن چنین پیشنهادهایی در باشگاه بی‌نصیب بوده‌اند.

باشگاه اتلتیکو با چنین پیشنهاد گزافی در کنار پیشرفت رو به رشد امیدوار است که بتواند فالکائو را برای ماندن قانع کند. با وجود تلاش‌های باشگاه این فالکائو است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت؛ یعنی اینکه حتی حضور در میان ۳ تیم برتر هم حضور وی را در اتلتیکو تضمین نخواهد کرد.

ال موندو مدعی شد که اگر این بازیکن تصمیم به ترک باشگاه بگیرد، محتمل‌ترین سرنوشت وی پس از حضور در رئال مادرید، لیگ برتر انگلیس خواهد بود. در حال حاضر چلسی بهترین باشگاهی است که می‌تواند با پیشنهادش مهاجم کلمبیایی را به فکر بیاندازد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.