گزارش تصویری مراسم هفتمین روز درگذشت همسر بنیامین بهادری

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مراسم هفتمین روز درگذشت همسر بنیامین بهادری، عصر امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. چهره هایی از عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون که موفق به حضور در مراسم سوم آن مرحوم نشده بودند، برای ابراز همدردی با بنیامین در این مراسم حضور پیدا کردند.

در مراسم امروز نیز علی ضیا مجری برنامه بود. پس از تلاوت آیات قرآن و سخنرانی روحانیون، حاج مجید بنی فاطمه دقایقی به مداحی پرداخت. سپس عبدالحسین مختاباد ضمن ابراز همدردی با بنیامین، آواز دریچه و آهنگ مشهور شبانگاهان را اجرا کرد.

احسان علیخانی، پژمان بازغی، حامد کمیلی و بهمن هاشمی از جمله اهالی تلویزیون و سینما بودند که در این مداسم حاضر شدند. از اهالی موسیقی نیز علاوه بر عبدالحسین مختاباد، بهنام ابطحی، بابک جهانبخش، مسعود امامی، رضا تاجبخش، یاشار خسروی، عبدالجبار کاکایی، محسن یاحقی، امید حجت، ایمان حجت، علی اصحابی، مجید خراطها، علیرضا میرآقا، آرش سعیدی، علیرضا قمیشی و پیام هوشمند، برای همدلی و همدردی با بنیامین به مسجد جامع شهرک غرب آمدند.

محسن رجب پور نقش عمده ای در مدیریت این مراسم داشت. غلام علمشاهی، نیما وارسته، فرید احمدی و علی منصوری نیز در مدت برگزاری مراسم در کنار بنیامین ایستاده بودند. همچنین مجید طوسی، علی اوجی، محمدرضا خانزاده، منوچهر حسنی و مجید روغنی، از دیگر حاضرین در این مراسم بودند.

منبع: موسیقی ما


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.