گزارش تصویری موسیقی از کنسرت پرشور محمد علیزاده

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت محمد علیزاده (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

کنسرت محمد علیزاده (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

موسیقی : کنسرت محمد علیزاده، شب قبل ۹ شهریور ماه در ۲ سانس با حضور هنرمندان و با استقبال مردم در برج میلاد تهران برگزار شد.

محمد علیزاده اجرای خود را با قطعه برگرد آغاز کرد که به سبب استقبال مردم از این قطعه علیزاده این قطعه برای بار دوم با همراهی مردم خواند،  دکور اجرای شب قبل محمد علیزاده با دکور سایر اجرا های وی متفاوت بود که طراحی و اجرای این دکور خاص و متفاوت توسط محسن افشانی بازیگر سینما و تلوزیون صورت گرفته بود.

این خواننده پس از اجرای قطعه «بی حوصله»  گفت: «دوست خوبی در این کنسرت حضور دارد که در زندگی هنری و پیشرفت هنری ام تاثیر بسیار بسیاری داشت و برای اولین بار من را به تلوزیون برد و همیشه آرزو داشت تا مرا روی سن ببیند و آن کسی نیست جز فرزاد حسنی و همسر محترمش آزاده نامداری.»

امیر علیزاده رهبر ارکستر محمد علیزاده قطعه «غم دنیاس» را با تنظیمی متفاوت تر از آلبوم اجرا کرد که با استقبال مردم رو به رو شد.

در کنسرت شب قبل محمد علیزاده هنرمندان و ورزشکاران دیگری همچون محمد رضا فروتن، امیر رضا خادم، پرند زاهدی، جواد افشار، علی انصاریان، نفیسه روشن، مهدی آرمیده و میلاد ترابی حضور داشتند.

محمد علیزاده در این کنسزت قطعه های «برگرد»، «قحطی گل»، «بی حوصله»، «غم دنیاس»، «دل بی تو غم زده»، «دلم پس نده» و «شهر باران» را اجرا کرد.

ارکستر محمد علیزاده را امیر غلامی، فرشید افهمی، امیر پور نگهبان، امیر حسین عویسی، محمد شعبانی، اشکان موسوی، سعید عباسی و بهمن میرزاده به رهبری امیر علیزاده تشکیل داده بودند.

در ادامه می توانید عکسهای موسیقی (امیر آقازاده) از کنسرت محمد علیزاده را ملاحظه نمایید.

منبع: عکسها از موسیقی ؛ گزارش متنی از سینما خبر


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.