گزارش تصویری موسیقی از کنسرت گروه موسیقی «رستاک»

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت گروه موسیقی رستاک (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

کنسرت گروه موسیقی رستاک (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

موسیقی : کنسرت تابستانی گروه موسیقی «رستاک» در سالن همایشهای برج میلاد تهرام برگزار شد و این گروه پر طرفدار موسیقی محلی کشورمان در سیزدهمین شب از سومین ماه دومین فصل سال با تدارک ۱۱ قطعه به دیدار هواداران خود رفت.

در این کنسرت برای اجرای بعضی قطعه ها از خوانندگان و نوازندگان منطقه مورد نظر برای حضور روی صحنه دعوت شد که این امر منجر به آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با موسیقی منطقه مورد نظر و نحوه درست نواختن سازهای متعلق به آن منطقه، شد.

برای اجرای قطعه گل گل که قطعه ای آذربایجانی بود، استاد وحید اسدالهی که موسیقیدانی متبحر در حوزه موسیقی آذربایجانی کشورمان است، روی صحنه حاضر شد و این اثر را با همراهی گروه رستاک اجرا کرد.

همچنین گروه رستاک در این کنسرت برای مخاطبان خود یک نظرسنجی را میان قطعه های رعنا، بارون بارون، گل گل، هله مالی، گرماشووداره، آلبوم رنگواره های کهن، آلبوم همه اقوام من و آلبوم سرنای نوروز و انتخاب بهترین اثر از این میان برگزار کرد.

گروه موسیقی رستاک در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را به سرپرستی سیامک سپهری آغاز کرد و آلبوم هایی چون رنگواره های کهن، همه اقوام من و سرنای نوروز را در کارنامه هنری خود بر جای گذاشته است.

شایان ذکر است که محسن شریفیان نیز در قطعه ای رستاک را همراهی کرد.

این گروه موسیقی محلی ۱۳ شهریور در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۰۰ به خوانندگی سید فرزاد و سید بهزاد مرادی به همت موسسه «آوای هنر» در برج میلاد روی صحنه رفت.

در ادامه می توانید عکسهای موسیقی (امیر آبشناسان) از کنسرت رستاک را دنبال کنید.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.