گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از کنسرت گروه موسیقی سواران/ بخش دوم

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه سواران به سرپرستی میدیا فرج نژاد و خوانندگی اشکان کمانگری، توسط نهاله رودکی در ایوان شمس به روی صحنه رفتند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، گروه موسیقی سواران با همراهی گروه پژواک، در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ آبان ماه سال جاری در دو بخش در ایوان شمس به روی صحنه رفت که در بخش اول قطعاتی از آلبوم طغیان به صورت بداهه نوازی تنبک و تار و در بخش دوم هم قطعاتی از آلبوم «بادآباد» با صدای اشکان کمانگری اجرا شد.

در این کنسرت شروین مهاجر (کمانچه)، رابعه زند (قانون)، سعید نایب محمدی (عود)، مهرزاد عظیمی کیا (کمانچه آلتو)، سحاب علم (تار) و کامران منتظری (تنبک) از اعضا و نوازندگان گروه سواران هستند، همچنین شایان ریاحی، آریا فرج نژاد، فرزاد صابری و رحمت حامدی به عنوان نوازندگان گروه پژواک با میدیا فرج نژاد سرپرست گروه سواران همکاری کردند.

لازم به ذکر است که در دو شب این اجرا هنرمندانی همچون محمدعلی بهمنی، اردشیر کامکار، مسعود حبیبی، همایون نصیری، سینا سرلک، حمید خراعی، محمد سلیمانی و پیمان خازنی به همراه جمعی از هنرمندان دیگر به عنوان میهمان حضور داشته اند.

در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از شب دوم این کنسرت را مشاهده نمایید. (از اینجا هم می توانید عکسهای شب اول را مشاهده نمایید.)

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.