گزارش تصویری و متنی مفصل از کنسرت خیریه علیرضا قربانی

۲۶م اسفند ،

موسیقی ایرانیان – سمیه ملک: کنسرت موسیقی گروه ارکستر مهرگان با اجرای علیرضا قربانی هفته پیش در سالن هلال زنجان در دو سانس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت که در راستای سلسله برنامه‌های فرهنگی مهرانه قرار داشت، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و عواید حاصل از آن به بیماران مبتلا به سرطان تقدیم شد.

به سبب نامساعد بودن شرایط جوی و مشکلات ناشی از آن در جاده‌ها این گروه با تاخیر به زنجان رسیدند به همین سبب سانس اول برنامه با تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای آغاز شد. البته حضور پر شورمردم در این شرایط سبب دلگرمی اعضای مهرانه و همچنین گروه ارکستر مهرگان بود. پس از پایان برنامه هم علیرضا قربانی در گفتگو با روابط عمومی مهرانه برگزاری این کنسرت را در نوع خود از چند دیدگاه بی‌نظیر توصیف کرد.

ایشان با اشاره به باز کردن درب‌های سالن به سبب سردی هوا و حضور مردم در داخل سالن در حین آماده سازی گروه، گفت: «در سابقه اجرای صحنه‌ای بنده این کار بی‌نظیر بوده است و از طرفی با توجه به تاخیر پیش آمده، آماده سازی واقدامات فوق العاده سریع صدابردار این برنامه آقای شمس را در کمترین زمان یک نوع رکورد شکنی دانست.»

ایشان همچنین از انرژی مثبت و شور حضار تشکر کرد و گفت: «وقتی به همراه گروه از جلوی درب ورودی رد شدیم و صف طولانی مردم را در این هوای سرد دیدیم، نه تنها خستگی راه از تنمان خارج شد بلکه انرژی بسیار بسیاری گرفتیم.»

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مهرانه در آماده سازی و برنامه ریزی برای این کنسرت، آرزوی سلامتی برای همه بیماران مبتلا به سرطان و توفیق روزافزون برای دست اندرکاران مهرانه داشتند.

در ادامه می توانید عکسهایی از این کنسرت را ملاحظه نمایید.

منبع:


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.