گزارش تفحص از دانشگاه آزاد از دستور کار مجلس خارج شد/ تیر مخالفان به سنگ خورد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۵/آبان/ – ۱۴:۵۵ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

به دلیل نقص گزارش؛

خبرگزاری : یک عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل ناقص بودن این گزارش، از دستور کار صحن علنی مجلس خارج شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با اعلام این خبر، دلیل آن را تقاضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد.

وی افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات به دلیل اینکه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نیست و نواقصی دارد، از هیئت رئیسه خواست تا این گزارش در صحن قرائت نشود و برای تکمیل، به کمسیون مزبور ارجاع شود.

به گفته فرهنگی، با این تقاضا، گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی از دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خارج شد.

به گزارش آنا، پیشتر رسانه‌های اصولگرا با انتشار گزارش ناقص تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی که توسط کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تهیه شده و امضای محمدمهدی زاهدی وزیر علوم دولت احمدی نژاد و از مخالفان دانشگاه آزاد نیز پای آن بود، سعی در فضاسازی علیه مدیریت اسبق و جدید دانشگاه آزاد را داشتند در حالی که در این گزارش هیچ اشاره ای به دوران مدیریتی فرهاد دانشجو رئیس سابق دانشگاه که تخلفات آن نیز پیشتر در برخی رسانه‌ها منتشر شد، نشده است.

انتهای پیام

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.