گزارش تفحص از دانشگاه آزاد شبنامه‌ای جناحی بود/ اکثریت نمایندگان از عملکرد میرزاده راضی هستند

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۶/آبان/ – ۱۴:۳۵ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

نایب رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : نایب رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در واقع یک شبنامه جناحی بود.

حامد قادرمرزی، نماینده قروه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا درباره گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از ظهر امروز در صحن علنی مجلس قرائت شد، اظهار کرد: متاسفانه گزارش خیلی بدی تهیه شد، این گزارش به دوره خاصی محدود شده بود. 

وی افزود: این گزارش سیر دانشگاه آزاد را از زمان تاسیس تا پایان سال ۸۸ مورد بررسی قرار داده است، در صورتی که ما به عنوان امضا کنندگان می‌خواستیم که از سال ۸۸ تا ۹۲ مورد بررسی قرار می‌گرفت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این گزارش یک گزارش یکجانبه و برای طرفداری از یک جریان تهیه شده است و بیشتر به شبنامه شباهت داشت تا گزارش تحقیق و تفحص.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در تهیه این گزارش به مجلس اجحاف و به دانشگاه آزاد بی‌احترامی شد و به وجهه نظارت مجلس آسیب رسید. باید نمایندگان از رفتارهای اینچنینی پرهیز کنند. 

قادرمرزی همچنین درباره نامه تشکر ۱۹۰ نماینده مجلس از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: از آنجایی که آقای میرزاده به توسعه کیفی و نه کمی دانشگاه‌ها بسیار اهمیت می‌دهد و دوره تحصیلات تکمیلی را ساماندهی کرده است، نمایندگان از وی تشکر کردند. 

نائب رئیس فراکسیون دانشگاهیان همچنین ادامه داد: این نامه تشکر نشانه رضایت اکثریت نمایندگان مجلس از مدیریت رئیس دانشگاه آزاد است. 

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.