گزارش تمرین امروز استقلال

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از دیدار تدارکاتی برابر ابومسلم مشهد در غیاب ملی‌پوشان این تیم از ساعت ۱۸ در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

پس از آغاز تمرین ابتدا بازیکنان زیر نظر دکتر حاج قاسم به دویدن و انجام حرکات کششی پرداختند تا خود را برای انجام تمرین‌های تاکتیکی امیر قلعه‌نویی آماده کنند.

پس از این بخش، تمرینات با توپ تیم آغاز شد و امیر قلعه‌نویی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد تا تمرین آقاوسط را انجام دهند. این بخش از تمرین بسیار فشرده، با جدیت و با نشاط برگزار شد و امیر قلعه‌نویی نیز بازیکنان را همراهی می‌کرد. او در این میان نکات و تذکرات لازم را نیز به بازیکنان می‌داد.

دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال نیز تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کردند تا اینکه تمام بازیکنان در قالب دو گروه نارنجی و آبی به فوتبال درون گروهی پرداختند.

امیر قلعه‌نویی کار بازیکنان را به طور کامل زیر نظر داشت و در این بخش تمرینی نیز نکات لازم را به آنها گوشزد می‌کرد.

در تمرین امروز شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری هم حضور داشتند. همچنین میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال با تماس تلفنی جویای احوال کیانوش رحمتی شد.

در پایان بازیکنان با انجام حرکات کششی به سرد کردن بدن‌های خود پرداختند و تمرین به پایان رسید.

این در حالی بود که خسرو حیدری به طور انفرادی پس از پایان تمرین شروع به دویدن دور زمین کرد.

کارهای مربوط به تکمیل سکوهای تماشاگران کمپ در حال انجام است و حدود ۱۰۰ نفر از تمرین امروز استقلال بازی کردند. تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در بازی تدارکاتی در کمپ ناصر حجازی به مصاف داماش گیلان می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.