گزارش تمرین امروز تیم ملی فوتبال

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

     به گزارش تفسیری فارس، تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دوستانه ۱۶ آبان برابر تاجیکستان و مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل برابر ازبکستان (۲۴ آبان) از ساعت ۱۰:۵۰ امروز در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

* کارلوس کی‌روش از ساعت ۱۰:۱۵ به همراه دستیاران خود جهت آماده کردن مراحل تمرین در کمپ حاضر شد. بازیکنان نیز ساعت ۱۰:۴۵ در زمین تمرین حضور یافتند.

* پیش از آغاز تمرین کارلوس کی‌روش و علی کریمی دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

* بازیکنان و دروازه‌بانان تیم ملی لباس یکدست قرمز بر تن داشتند. لباس جواد نکونام با اینکه قرمز بود اما با سایر بازیکنان تفاوت داشت.

* کارلوس کی‌روش، قاسم دهنوی، محمد رضا خلعتبری و پژمان نوری در ابتدای تمرین مشغول تنیس فوتبال بودند و کری‌های قابل توجهی بین این نفرات رد و بدل می‌شد.

* تمرین تیم ملی بسیار شاداب بود و بازیکنان با یکدیگر کری می‌خواندند و شوخی می‌کردند. هنگام تنیس فوتبال نکونام از کی‌روش به شوخی درخواست کرد نصرتی را به دلیل اعتراض‌های زیاد اخراج کند.

* دروازه‌بانان به صورت اختصاصی با گاسپار تمرین کرد.

* علی کریمی که مشکل کوچکی داشت از طرف دکتر قرصی دریافت کرد تا بتواند راحت‌تر به کار خود ادامه دهد.

* مرحله دوم تمرین بازیکنان تیم ملی به بازی گل کوچک با ۶ دروازه بین دو تیم آبی و سبز اختصاص داشت. در حین این تمرین کارلوس کی‌روش چند بار بازیکنان را جمع کرد و به آنها توضیحاتی را ارائه داد.

* مهرداد پولادی که در بازی پرسپولیس برابر مس کرمان از ناحیه دست دچار پارگی شده بود، با وجود عمل جراحی بدون مشکل همراه سایرین تمرین کرد.

* مرحله سوم تمرین تیم ملی به انجام کارهای ترکیبی در نیمی از زمین روی دو دروازه شمالی و جنوبی اختصاص داشت.

گفتنی است، از ساعت ۱۲:۱۰ تمرین پشت در‌های بسته برگزار شد و خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.