گزارش ریشه‌ها و روند انحراف و خیانت فتنه‌گران/مهدی جامی+ متن و تصاویر

فروردین ۱۴۰۳

مرور آراء و مواضع اصحاب فتنه:

جامی از عناصر ” حلقه ملکوت” است که وظیفه راه‌اندازی و تأمین محتوای وبلاگ‌های متعدد را در جهت اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ دولت‌های معاند نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد. وی از اواسط دهه نود‌ میلادی در استخدام دستگاه تبلیغاتی غرب بوده و کارش را با تهیه‌کنندگی در بی.بی.سی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ فتنه ۸۸ کودتای نرم اما سنگین در قالب طراحی دقیق آمریکایی-انگلیسی-اسراییلی بر ضد نظام بر آمده از انقلاب اسلامی مردم ایران بود…. کودتایی که می‌بایستی نتایجی سهم‌گین‌تر از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ در برداشته باشد… عبور از فتنه ۸۸ و و کودتای نرم دشمنان انقلاب اسلامی و این گذرگاه بس‌دشوار ، بدون رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای میسر نمی‌شد و این رویداد تاریخی از مقاومت “امام و امت” در برابر خطرات به خودی خود و به روشنی ، سفارش امام خمینی(ره) مبنی بر “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد” را ثابت کرد….

و امروز در سال با پشت سر گذاشتن حماسه سیاسی انتخابات‌های مجلس، ریاست جمهوری یازدهم و شوراها، مردم‌سالاری اسلامی ایران قدرت‌مندانه‌‌تر از همیشه، سرافرازی مردم ایران در جهان را نمایان کرده است….

تاکنون گزارش‌هایی دربارهٔ برخی از اصحاب فتنه از جمله عبدالکریم سروش، محسن کدیور  ، عطاءالله مهاجرانی  ، مجید محمدی، اکبر گنجی  و رجبعلی مزروعی،‌ انتشار یافته است.

در این نوشته به بررسی شخصیت و سرگذشت “مهدی جامی” می‌پردازیم. البته این پژوهش در خصوص ده‌ها نفر از هم‌پالگی‌های جامی صورت گرفته که در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

متن کامل خیانت‌های مهدی جامی


مطالب مرتبط :

گزارش ریشه‌ها و روند انحراف و خیانت فتنه‌گران/رجبعلی مزروعی+ متن و فیلم
گزارش ریشه‌ها و روند انحراف و خیانت فتنه‌گران/مجید محمدی + متن و تصاویر
گزارش ریشه‌ها و روند انحراف و خیانت فتنه‌گران/اکبر گنجی + متن و فیلم
گزارش ریشه‌ها و روند انحراف و خیانت فتنه‌گران/محسن کدیور + فیلم و متن
گزارش ریشه‌ها و روند انحراف و خیانت فتنه‌گران/عبدالکریم سروش + فیلم و متن


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.