گزارش شبکه سحر از خلق حماسه سیاسی ملت شریف ایران

برنامه هفتگی ˝ گزارش هفتگی ˝ در برنامه این هفته خود برای مخاطبان فرانسوی شبکه سحر از چگونگی استقبال ملت ایران از عرصه دیگری از بروز حماسه سیاسی ایرانیان می گوید.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ؛ ” گزارش هفتگی” با پرداختن به موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی که در طول هفته قبل رخ داده است، این موضوعات را مورد بررسی بیشتری قرار خواهد داد.

بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در رابطه با انتخابات و حضور ایشان در پای صندوق رای گیری، حضور پر شور ملت همیشه در صحنه، میزان مشارکت در انتخابات از سوی جریان های سیاسی داخل جمهوری اسلامی، بازتاب انتخابات در رسانه های خارجی و پخش گزارش هایی از صحنه های انتخابات ۲۴ خرداد موضوعاتی است که در این برنامه به آنها پرداخته می گردد.

نویسنده متون این برنامه زهرا الوندی است و این برنامه با ترجمه و ویراستاری آناهیت همپارتیان، اجرای امیرحسین قاسمی، گویندگی بابک خلیلی و هاجر اسکویی، تدوین آرام صراف، تصویربرداری محمدرضا حداد و دستیار تصویربرداری فرشید رضایی برای پخش آماده می گردد.

” گزارش هفتگی ” دوشنبه ۲۷ خرداد از ساعت ۰۲:۲۰ بامداد به وقت تهران از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر برای علاقمندان به موضوعات این برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.