گزارش ضد ایرانی ،سرپوشی برای فعالیت‌های ضد حقوق بشری غرب است

۱۱م آذر ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حالی که کشورهای غربی و آمریکا در برابر تهاجمات گسترده به مناطق مظلوم دنیا سکوت می‌کنند،‌ کشور ما را بی هیچ دلیلی متهم به فعالیت‌های ضد حقوق بشری می‌نمایند.

عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، در واکنش به گزارش دیگری از احمد شهید پیرامون عدم رعایت حقوق بشر در ایران گفت:‌ بعد از انقلاب اسلامی شاهدیم اشخاصی تحت عنوان حقوق بشر مسائلی را مطرح می‌کنند که در دنیای غرب شاهد آن هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه گروهی غرب را مهد دموکراسی و آزادی می‌دانند و در کنار آن شاهد زندان گوانتانامو و سخت‌ترین شکنجه‌ها وتبعیض نژادی میان سیاه و سفید هستیم، قابل هضم نیست.

عضو  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سکوت کشورهای غربی در برابر حمله رژیم صهیونیستی به حماس را نمونه بارز حرکت ضد حقوقی بشری دانست و اظهار داشت: در حالی که کشورهای غربی و آمریکا در برابر تهاجمات گسترده به مناطق مظلوم دنیا سکوت می‌کنند چگونه کشور ما را بی هیچ دلیلی متهم به فعالیت‌های ضد حقوق بشری می‌نمایند؟

نماینده مردم کاشان،‌ آران و بیدگل همچنین افزود: پارلمان جمهوری اسلامی که در شهرهای کوچک ممکن است نماینده نداشته باشد در میان اقلیت‌های مذهبی که تنها تعداد کمی جمعیت دارند، نماینده دارد و این از احترام به حقوق تمام مردم در این کشور حکایت می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.