گزارش طیب‌نیا به هیئت رئیسه مجلس

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا: وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جلسه امروز پرداخت.

حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه هفتگی امروز هیئت‌رئیسه گفت: در این جلسه بر طبق برنامه قبلی آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی برای ارائه برنامه‌های خود در حوزه‌های گوناگون حضور یافتند.

وی افزود: در این جلسه وزیر اقتصاد و دارایی برنامه‌های خود را برای مسائل مختلف در حوزه کاری مطرح کردند که شامل بحث‌های گمرکات، صندوق‌های بازنشستگی، سیستم بانکی، بحث هدفمندی یارانه‌ها و همچنین بودجه کشور می‌شد.

این عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کارهایی که قرار است در آینده از سوی این وزارتخانه انجام شود و همچنین اقدامات صورت گرفته از زمان رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی تاکنون بخش دیگری از سخنان وزیر اقتصاد بود.

سبحانی نیا گفت: در ادامه جلسه نیز اعضای هیئت‌رئیسه از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی به بیان نقطه‌نظرات خود دربارهٔ مسائل مختلف اقتصادی کشور پرداختند تا در مجموعه فعالیت‌های آینده این وزارتخانه لحاظ شود.

وی دربارهٔ اینکه آیا در این جلسه صحبتی راجع به مسائل پیش آمده در جلسه روز قبل مجلس و سوال از آقای طیب‌نیا مطرح شد یا نه افزود: خیر اما به طور کلی این مبحث مورد بررسی قرار گرفت که با تغییراتی در آئین‌نامه مجلس مسائل مربوط به هر حوزه از وزیر مربوطه سوال شود.

این عضو هیئت‌رئیسه ادامه داد: اما دربارهٔ اتفاقات دیروز گفت‌وگویی در جلسه صورت نگرفت.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.