گزارش لحظه به لحظه از بازی پرسپولیس و مس کرمان / تساوی بدون گل در نیمه اول

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – دیدار تیم های پرسپولیس و مس کرمان بدون گل در جریان است.

به گزارش ممتاز؛شروع تهاجمی ازبازیکنان پرسپولیس.آنها در خانه میزبان مس بودند و طبیعی بود که در حضور تماشاگرانشان حمله کنند. ۵- ۴ دقیقه ارسال از کناره ها و در اختیار گرفتن بازی برای رسیدن به دروزاه مس.پرسپولیسی ها یکی دو موقعیت نثفه و نیمه هم در همین دقایق شدند اما نتوانستند دروازه شهداد نژاد را باز کنند.

هر چه از دقایق بازی می گذشت شاگردان محمود یاوری هم هم رفته رفته بر بازی مسلط می شدند.آنها روی حرکت شجاعی که در محوطه جریمه سرنگون شد اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند که داور بازی چنین عقیده ای نداشت.

پرسپولیسی ها که در شش بازی اخیر خود با مس نتوانسته اند این تیم را شکست بدهند برای شکست دادن این تیم انگیزه های بسیاری داشتند.ضمن اینکه اگر آنها موفق به شکست دادن کرمانی ها در این بازی می شدند می توانستند همراه با سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

شاگردان دایی از دقیقه۱۵ به بعد رو به ارسال پاس های بلند آوردند.بیشتر توپ هایی که گیر هافبک های این تیم می آمد با ارسال بلند آنها به مهاجمان خودی می رسید اما آنها نمی توانستند از این توپ ها برای خودشان موقعیت ایجاد کنند.در دقیقه ۲۰ روی همکاری صادقیان و ماهینی پرسپولیسی ها صاحب یک کرنر شدند.کرنری که با دفع مدافعان مس پرسپولیسی ها را صاحب کرنر دوم کرد.مسی ها در این دقایق و برای اینکه از فشار خارج شوند فقط زیر توپ می زدند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.