گزارش مقدماتی حادثه اتوبوس آزادگان ارائه شده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی شورای شهر در رابطه با حادثه اتوبوس آزادگان گفت: به صورت مقدماتی گزارش این مهم ارائه شده و به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، تقی‌پور سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت فقیه اهل بیت عصمت و طهارت و مرجع عالی قدر شیعیان “حضرت آیت‌الله العظمی میرزا مسلم ملکوتی”  که عصر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه اتوبوس آزادگان اظهارداشت: به صورت مقدماتی گزارشی در این رابطه ارائه و به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است، اما چیزی که مشخص است، اشکالاتی در ساخت اتوبوس‌های اسکانیا بوده که این موضوع را تشدید کرده است. 

وی افزود: در گزارش اولیه هم آمده که خطای انسانی و کنترل نکردن خودرو توسط راننده باعث این اتفاق شده که البته قطعی نیست.  
سخنگوی شورای شهر تصریح کرد: کمیسیون مربوطه بررسی و گزارش نهایی این موضوع را به شورای شهر ارائه خواهد کرد. 

تقی‌پور در رابطه با قانون انتخابات شورای شهر، گفت: این انتخابات نیز مشابه سایر انتخابات دستگاه‌های نظارتی از سطح بالاتر باید نظارت داشته باشند.

وی افزود: برابر قانون، نظارت بر انتخابات شوراها برعهده مجلس شورای اسلامی است که اگر طرح برگزاری این انتخابات به شورای نگهبان واگذار شود به قانون تبدیل شده و اجرایی شود، می‌تواند طرح بدی نباشد. 

سخنگوی شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا اعضای شورای شهر موافق این مهم هستند تصریح کرد: در رابطه با این موضوع بحثی در شورای شهر نشده، اما اگر قانون بالادستی ایجاد شود باید آن را اجرایی کنیم. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.