گزارش ملک زاده از میتینگ ناموفق آزادی: ۷۰ هزار نفر آمدند، ۳۰ هزار نفر هم خارج بودند/ اگر دعوت عمومی می کردیم، میلیونی می آمدند/ شکایت می کنیم

۲۹فروردین۱۳،

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بر اساس درخواست اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور خواستار پیگیری حقوقی کارشکنی بعضی اشخاص در زمینه برپایی جشن استادیوم آزادی از سوی دولت و به ویژه رئیس جمهور شد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمد شریف ملک زاده ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان  میراث فرهنگی و گردشگری در حالی که روز قبل در مراسم جشن تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای کشور که با حضور رئیس جمهور در استادیوم آزادی برگزار شد، هیچ سخنرانی نکرد، امروز اعلام کرده است که « خوشبختانه به رغم بعضی کارشکنی ها برای دلسرد کردن خادمان زحمت کش ستاد تسهیلات سفرهای کشور و جلوگیری از برگزاری مراسم تجلیل از این عزیزان، شاهد حضور رئیس جمهور دلسوز و مردمی، جمعی از اعضای محترم هیات دولت، تمامی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفرهای کشور و ده ها هزار خادم سفر از سراسر کشور در این مراسم بودیم.»

وی افزود: این درحالی است که ما دعوت عمومی نداشتیم و اگر قصد دعوت عمومی از تمامی خادمان سفر را داشتیم نیاز به مکانی با ظرفیت میلیونی بود.

ملک زاده با اشاره به حضور تمامی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفرهای کشور در این مراسم اظهارداشت: از تمامی این عزیزان که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آفریننده حماسه خدمت شدند، صمیمانه تشکر می کنیم.

وی تاکید کرد: بدون شک مراسم با شکوه تجلیل از خادمان سفر در ورزشگاه آزادی تجدید بیعتی با مقام معظم رهبری و لبیک به فرمایشات معظم له در خصوص نوروزی شاد برای مردم بود.

معاون رئیس جمهور با گلایه از بعضی اظهار نظر های غیر کارشناسی و غیر منصفانه و انعکاس آنها در رسانه ها و خوراک برای بنگاه های دروغ پراکنی و معاند نظام در خارج از کشور اظهارداشت: دست اندرکاران ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور مجدانه خواستار پیگیری حقوقی این موضوع از سوی دولت و به ویژه ریاست جمهور می باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم از این پس اظهار نظرها و اعلام خبرها و گزارش های رسانه ای مبتنی بر مستندات درست و متکی به حقیقت باشد تا خدای ناکرده شاهد دلسردی و تلخکامی خادمان سفرهای کشور و بی انگیزه ساختن آنان در خدمت رسانی به هموطنان نباشیم. البته اینجانب به خاطر مصالح نظام به بعضی از مکاتبات و نامه هایی که از سوی بعضی از سازمان ها و دستگاه ها به این سازمان و دستگاه های متولی سفر ارسال شده است اشاره نخواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه این بود که از ساعت ۳۰: ۹ دقیقه صبح تا ساعت ۱۲:۳۰ بیش از ۷۰ هزار نفر فقط در داخل ورزشگاه و بیش از ۳۰ هزار نفر در خارج از آن منتظر ورود به این محل بودند که متاسفانه رسانه ملی به این موضوع مهم در انعکاس تصاویر توجه نکرد.

مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفرهای کشور که با انتقادات شدیدی از سوی بعضی مراجع تقلید ، نمایندگان مجلس و سیاست مداران مواجه بود روز قبل در ورزشگاه آزادی برگزار شد.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.