گزارش و عکس های کشف حجاب صدف طاهریان در اینستاگرام

هواداران و فالوئر های یک بازیگر پرطرفدار ایرانی صبح امروز با صحنه ای شوکه کننده در اینستاگرام این بازیگر روبه رو شدند. کلکسیونی از عکس های بدون حجاب و نیمه برهنه که هیچ توجیهی در ذهن ۱۵۰ هزار هوادارش نداشت.

انتشار عکس کشف حجاب صدف طاهریان در اینستاگرام بازیگران

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از دو سال رعایت نسبی هنجارها توسط بازیگران زن، این بار صدف طاهریان که چهره ای شناخته شده نیست و در گروه بازیگران درجه دو قرار دارد و مخاطبان عام سینما آنچنان که باید او را نمی شناسند، برای مطرح شدن در میان مردم کشف حجاب کرد شد.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

وی اخیرا در صفحات اینستاگرام خود تصاویری غیرمتعارف از خود قرار داده و البته با قرار دادن ویدئویی تاکید کرده که صفحه اش هک نشده است!این بازیگر زن سینماى ایران که بازى در فیلم هایى چون “سلام بر عشق” ،”پس کوچه هاى شمرون” و “عصر یخبندان” را در کارنامه دارد به ناگهان در صفحه اینستاگرام خود کشف حجاب کرد. وی همچنین در تله فیلمهایی چون “موارد مشکوک”، “تلفن همراه” و “قرار بعدی همانجا” بازی کرده و البته در نخستین سرمایه گذاری سینمایی بابک زنجانی یعنی درام به لحاظ ساختاری متقاطع “هیچ کجا هیج کس” هم به ایفای نقش پرداخته بود.

وی که پیش از این در پیامکی که با یکی از دوستانش رد و بدل کرده است، اعلام کرده قصد افشاگری از پشت پرده سینمای ایران را دارد، با خبرنگار اخراجی از ایران که اکنون در صدای آمریکا مشغول بکار است، مصاحبه کرده و از محدودیت های حجاب گفته است.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

این به اصطلاح بازیگر با این سخنان خود،احتمالا  قدم در دام” م.ع” که کمپینی برای ترغیب دختران جوانان به بی حجابی راه اندازی کرده گزارده است و اهداف غرب را تبلیغ می کند.

 

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

در ادامه، این بازیگر زن که کشف حجاب را کافی ندانسته، جا پای گلشیفته فراهانی گذاشت و عکسی نیمه برهنه از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. گویا باید منتظر باشیم تا این خانم بازیگر پا را فراتر گذاشته و به گلشیفته دیگری در سینمای ایران تبدیل شود و روز به روز عکس هایی مبتذل تر از خود را برای عموم به نمایش بگذارد.

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران ایرانی

 

صدف طاهریان بازیگری که در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۶۷ به دنیا آمده و در فیلم های سینمایی متعددی نظیر «پس کوچه های شمرون»، «سلام بر عشق» و «هیچ کجا هیچ کس» بازی کرده است هنوز درباره علت این اقدام عجیب خود توضیحی نداده است. اقدامی که میتوان آن را پایان عمر بازیگری اش در سینمای ایران دانست.

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.