گزارش کمیسیون ۹۰ دربارهٔ بازار سکه و ارز

۱۷م آذر ،

بینا- رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از بررسی سوءاستفاده‌ها از تسهیلات بانکی در کمیسیون اصل‌نود، افزود: برای بررسی واردات خودروهای خارجی با ارز مرجع و فروش آن به بهای ارز آزاد نیز کارگروهی مشغول کار است.
به گزارش بینا، محمد‌علی پور‌مختار در تشریح رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، به خانه ملت گفت: گزارش کمیسیون دربارهٔ بازار سکه و ارز آماده شده است.
نماینده مردم بهار و کبودر‌آهنگ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در کمیسیون اصل نودم مجلس موضوع خودرو است، افزود: برای بررسی واردات خودروهای خارجی با تخصیص ارز مرجع و فروش آن به بهای ارز آزاد، کارگروهی با مسئولیت من تشکیل شده است.
وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در بازدید از ایران خودرو و حضور مسئولان خودروسازی سایپا در سال ۸۹ پیشنهاد و دستوراتی به خودروسازان ارائه کردند، تصریح کرد: کمیسیون اصل نودم مجلس با پیگیری‌های خود تلاش به دنبال این است که بداند چه اقداماتی دربارهٔ دستورات رهبری از سوی خودروسازان انجام گرفته است.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه نامگذاری سال ۹۱ به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب در امتداد سال جهاد اقتصادی است، تاکید کرد:‌ از آنجایی که فرمایشات معظم له دربارهٔ این سال به قوای سه‌گانه ارسال شده است کمیسیون اصل نود تلاش می‌کند تا دریابد از سوی قوای سه‌گانه در این‌باره چه اقداماتی صورت گرفته است.
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نهم در بیان بعضی تخلفات اقتصادی در این سال، یادآور شد: یک مورد از بررسی تخلفات صورت گرفته برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از تسهیلات بانکی است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.