گزارش ۱۰۰ روزه دولت و بررسی مذاکرات ژنو؛ اصلی‌ترین موضوعات نشست فصلی مردم‌سالاری

اردیبهشت ۱۴۰۳

مطهری‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: مسائل سیاسی روز کشور از جمله بررسی روند مذاکرات ژنو، گزارش دولت از عملکرد ۱۰۰ روزه خود و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله موضوعات مهمی است که مورد بحث و بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.

“میرزابابا مطهری‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نشست اصلی حزب متبوعش در اول آذرماه اظهار داشت: نمایندگان حزب مردم‌سالاری از شاخه‌ها و دفاتر استان‌ها و شهرستان‌های مختلف با حضور در نشست فصلی حزب به بررسی موضوعات مختلف خواهند پرداخت.

وی به محوری‌ترین موضوعات مورد بحث در نشست فصلی حزب اشاره و تصریح کرد: مسائل سیاسی روز کشور از جمله بررسی روند مذاکرات ژنو، گزارش دولت از عملکرد صد روزه خود و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله موضوعات مهمی است که مورد بحث و بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.


عضو حزب مردم‌سالاری اضافه کرد: تصمیم‌گیری دربارهٔ چگونگی برگزاری کنگره سالانه حزب در پنجم بهمن‌ماه اصلی‌ترین موضوعی است که مورد بررسی از سوی اعضا قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: نتیجه تصمیماتی را که اعضای شورای مرکزی در نشست فصلی خواهند گرفت در جلسات بعدی شورای مرکزی حزب مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانیم از این طریق به جمع‌بندی نهایی و قابل قبول از موضوعات مختلف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.