گزازش بازی پرسپولیس و شهرداری باغستان

۰۳م آذر ،

 تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با حضور در زمین درفشی‌فر در یک دیدار دوستانه برابر شهرداری باغستان حاضر شد.

* مسئولان باشگاه ترافیک برزیل همراه با محمد رویانیان در مجموعه درفشی‌فر برای بازدید از مکان تمرین پرسپولیس حاضر شدند و پس از بررسی امکانات درفشی فر، در جلسه‌ای با مانوئل ژوزه و دستیاران او به صحبت پرداختند. همچنین این گروه گفت و گویی با علی کریمی داشتند.

* دو بنر از طرف هواداران پرسپولیس در زمین درفشی‌فر نصب شده بود. روی یکی از این بنرها نوشته شده «به احترام سردار، آقای شوالیه خبردار» . بنر دوم به حمایت از علی کریمی نصب شده بود.

* تماشای این مسابقه برای هواداران رایگان بود و حدود ۲۰۰ پرسپولیسی از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

* علی کریمی به دلیل مصدومیتی که دارد مشغول فیزیوتراپی است.

* اسماعیل زاده که دچار مصدومیت شده، دور زمین به صورت اختصاصی می دود.

*کریم انصاری‌فرد غایب بود.

* پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب شهاب گردان ، جلال حسینی، حسین ماهینی، مهدوی‌کیا، نقی‌زاده، مهرداد پولادی، رضا نورمحمدی، جواد کاظمیان، محسن بنگر، هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی به میدان رفت.

*نیمه اول بازی دوستانه پرسپولیس با شهرداری باغستان با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. جواد کاظمیان و هادی نوروزی گل‌های پرسپولیس را به پایان رساندند.

*پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب عابدزاده، قدیمی، آقازمانی، بنگر، پولادی، ‌علی‌عسگر، نورمحمدی، خانزاده، احمدزاده‌، رضایی و سیف الهی به میدان رفت.

*پرسپولیس  در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر موفق شد از سد تیم شهرداری باغستان عبور کند. گل های پرسپولیس را در نیمه دوم آقازمانی، سیف الهی و پولادی به ثمر رساندند.

*در پایان تمرین محمد رویانیان، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا کنار دیگ خورشت نذری که در محل تمرین برای مراسم عزاداری وجود داشت حاضر شدند و آن را هم زدند. کریمی و رویانیان به این ترتیب نشان دادند اختلافات را پشت سر گذاشتند و با هم آشتی کردند. بعد از بازگشت کریمی به تمرینات پرسپولیس این برای اولین بار بود که کریمی و رویانیان کنار هم حضور می یافتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.